/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Phuket i marts
Fra : funlife
Vist : 457 gange
60 point
Dato : 11-01-04 12:25

Hej

Min kæreste og Jeg vil meget gerne vide hvordan vejret er i Phuket i marts måned? Hvordan er prisforskellen imellem Phuket og de andre turistområder i Thailand? Vi har hørt at det er en del dyrerer i Phuket... Vi har været i Pattaya 3 gange og Hua Hin 1 gang.
Og er der nogen der ved om det kan betale sig at købe memory card til digital kameraer dernede?

Hilsen
Birgitte & Tommy

Kommentar
Fra : rwr

Dato : 11-01-04 20:39

Hej

Vejret er helt perfekt i marts måned! Phuket er en smule dyrerer end Hua Hin! men til gængæld er der meget flottere/eksotisk i Phuket, og det er jo stadigvæk billigt! Jeg ville også købe elektronik i østen men det er ikke meget at spare i Thailand på det område! Men hvis i kommer forbi Singapore så er elektroniken mega billig ca 50% billigere end i DK, og så har de alt det nyeste!