/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
afholdese af LAN
Fra : feffe
Vist : 209 gange
50 point
Dato : 11-01-04 12:21

Jeg skal holde LAN for min CS klan og kunne godt tænke mig at høre om der var nogen som havde lidt erfaring med hvor mange man kan sidde og game cs, med en 2048/512 forbindelse splittet op til de 8 computere..

Kan det lade sig gøre eller lyder det sindsygt??

-Feffe

Kommentar
Fra : babee

Dato : 11-01-04 13:48

hejsa jeg mener helt sikkert du kan spille 8 mennesker på den forbindelse. det vil jo svarer til en 256 linje i får hver som er ok at spille med. men har du husket at du så skal bruge 8 ip adresser?før i alle kan komme på nettet.og hvis man spiller lan er det ikkke over internettet så er det jo bare mod hinanden unden internet. håber det er svar nok hilsen babee

Kommentar
Fra : feffe

Dato : 11-01-04 20:49

hehe... ja ok, men LAN = Local Area Network har vist fået en anden betydning for de fleste da det indebærer en internet linie, så man kan game med andre udefra...

Jeg har fast ip, til en router, så jeg har vel iper nok

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 12-01-04 14:39

jeg har prøvet at spille med 8 i LAN.. ikke nogen udefra, og der kunne jeg bruge den samme ip adresse til 4 eller 5 computere.. så jeg behøvede kun 2..
men din forbindelse skulle være nok.. min ping i min lan var 30-50 med en 512.256 forbindelse!

Kommentar
Fra : feffe

Dato : 12-01-04 23:38

Ja. vi skal nu ikk spille over netværk, men kun på servere på nettet, så det er lidt vigtigt det kan lade sig gøre...

Når man har fast IP og router, så er der da ikke noget IP problem?!?

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 13-01-04 18:36

jamen hvis det har noget at gøre med internet er det da ikke LAN? men ip ER det største prob. eftersom hver pc så skal have hver sin.. ellers tror jeg at din forbindelse er ok. du har i upload 512 og en spiller bruger omkring 40 så i realiteten skal der kunne spille ca. 12 total!

Kommentar
Fra : evp

Dato : 13-04-04 19:06

hvis du har en router burde det køre... det gør det da for mig