/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Modem vil ikke koble fra, i XP?
Fra : RasmusZX9R
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 21-03-02 15:52

Hejsa?
Efter at jeg gik fra Win ME til XP ville mit modem pludselig ikke koble af nettet mere.
Jeg bliver nød til at slukke/genstarte pcen for at få telefon linjen fri.
Det er et internt 56k modem og jeg har opdateret driveren til xp versionen.
Min autosluk funktion på pcen fungerer forøvrigt heller ikke mere?
Nogen der kan hjælpe?
Mvh
Rasmus

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 200 point
Dato : 21-03-02 20:31

det ville hjælpe utroligt meget hvis du skrev hvilket modem vi snakker om og hvilken software du benytter udover XP. Desuden hvilken version af driver du benytter til modemet.
Har du nogle ting, som konflikter med modemet ? IRQ, DMA m.m. ??

Kommentar
Fra : RasmusZX9R

Dato : 23-03-02 14:41

Hejsa!
Så vidt jeg kan se er det et:
Packard Bell
Aztech MDP3858V-e Data-fax modem
Driver version 5.0.0.2
Jeg har ikke andre problemer med det og har aldrig haft det.
Mvh
Rasmus