/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
ændring af firmanavn??
Fra : sandinternet
Vist : 1115 gange
20 point
Dato : 21-03-02 14:26

hvordan ændrer man sit firmanavn? og får man nødvendigvis nyt SE nummer.

Accepteret svar
Fra : bruhns

Modtaget 30 point
Dato : 21-03-02 14:28

Du skal rette det på den registrering du har fået fra Told&Skat og så sende den tilbage til dem i underskrevet stand. De gange jeg har gjort det, har jeg ikke fået nyt SE-nummer.

Mvh.
Jakob

Kommentar
Fra : Bethina

Dato : 22-07-02 08:44

Hejsa!!

Hvis du gerne vil ændre dit firmanavn skal du runge til den told og skatteregion som du hører til. Så sender de dig en ny registrerings blanket, du skal skrive det nye navn men husk at skrive dit SE nr. på også. Hvis du ændrer branche skal dette også skrives...

Du vil ikke få et nyt SE nr. du beholder det gamle..