/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Brug PC headset som mobil via bluetooth
Fra : hjp1974
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 09-01-04 21:49

Jeg har en S55 og en bluetooth dongle, så min PC og telefonen kan snakke sammen.

Det jeg så overvejer nu er, om der findes et program til PC'en, hvor man kan snakke i telefon gennem sit almindelige PC headset. Jeg ville gerne kunne ta' telefonen, mens jeg sidder ved PC'en med et tilsluttet headset.

Er der nogen som er faldet over noget der kan bruges til den slags?

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 10-01-04 00:27

Du kan godt snakke med andre på din pc hvis du har indstalleret en mmikrofon, og så behøver du ikke at bruge mobilen.
Mvh.jyttejo

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 10-01-04 00:30

Der er et program der hedder IncrediMail.
Mvh.jyttejo.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 10-01-04 09:06

Jeg prøve lige at uddybe mit spørgsmål:

- Mobilos ringer
- Jeg sidder ved PC'en med headset på hovedet
- Via et program "løfter jeg røret" og snakker gennem mit headset, som om dette var sat direkte til telefonen.