/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
www.xlpiger.dk
Fra : hannah123
Vist : 390 gange
20 point
Dato : 08-01-04 10:09

hej,

Jeg har netop købt 2 flotte bluser på www.xlpiger.dk til 300,00. Jeg plejer ellers at betale 500 pr del når jeg køber tøj fordi jeg bruger str. 54. Ville lige dele min fede shopping oplevelse med alle jer, som også har svært ved at finde tøj.

knus Hannah

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 30 point
Dato : 08-01-04 10:12

Hej.

Burde du ikke have lagt dette under emnet tip, der er jo ingen spørgsmål i.
Hvis det optræder under tip er det samtidig lettere at finde "når listen forsvinder".

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 10:23

Ellebye > du vil jo gerne have pointsene....

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-04 10:34

>h_blunck

Hvis jeg får dem giver jeg dig de samme. Men det er jo ikke et spørgsmål, blot en oplysning.

Mvh
Ellebye 20 point

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 10:38

Jeg driller kun, Ellebye.... Stadig i januar-humør, selvom vejret får en til at længes ned til De Canariske Øer....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-04 10:44

Ha ha, jeg rejser derned den 24 januar i 14 dage. Skal jeg tage en pose solskin med??

Faktisk er det det samme sted som sidste år, hvor vi blev helt glad for at være.
Se:

www.ellebyes.dk/gran.htm

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-04 10:50
Kommentar
Fra : 1133

Dato : 08-01-04 12:53

hej ellebye
RIGTIG god tur

(er bare rigtig grønd af misundelse hilsen en influensa ramt)

Godkendelse af svar
Fra : hannah123

Dato : 08-01-04 13:31

Tak for svaret ellebye.