/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tekster
Fra : gnute
Vist : 263 gange
21 point
Dato : 07-01-04 18:29

teksen til l.o.c undskyld og jokeren (sulten)

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 07-01-04 19:02

Hejsa, har du søgt på Kandu ?? dette spørgsmål har været oppe før og er blevet besvaret.. Det er ca 14 dage siden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-04 19:19

teksten til "sulten " er her http://www.kandu.dk/dk/spg/27355
måske kommer det til at koste dig 1 point.

mvh ans

Kommentar
Fra : XenoX

Dato : 08-01-04 21:15

L.O.C - Undskyld

I starten gjorde det ikke noget, at klokken blev 5 næste eftermiddag, før jeg kom hjem. Du kommenterede ikke engang duften af fremmed kvindeparfume der lå så tungt i luften. Troede du seriøst kun, at jeg havde dig, eller kørte du samme stil og så den anden vej? Havde ingen intentioner om at lege din leg. Jeg gør mod andre før de gør mod mig! At jeg er paranoid er dét du siger nu, det ved jeg godt, ho, det har jeg papir på.´Havde brug for omsorg, men jeg kunne ikke give slip på min logik, når den sagde
du var en bitch. Og jeg prøvede virkelig, fordi jeg ville gerne. Men mine følelser for dig, de var så fucking fjerne. Det skyldes vi blot er mennesker, og det her det er min skrift, en synders bekendelse.

Undskyld so, det var ikke som det sku' gå. Jeg var den forkerte at stole på. Bare rolig. Jeg kan stadig nå at få det hele tilbage i hovedet igen. Dårlig karma, hvor' du henne? Ved godt du hader mig nu, men: her er min pik, kan du tilgive den?

Du sagde, jeg var charmerende, og jeg lod som om, at det var her jeg hørte de ord for første gang. Studerede dine træk, din måde at smile på, din reaktion på ord, og min måde at sige dem på, det var dit indfald, der gjorde dig glad, så jeg kunne kompensere for ikke at fortælle hvem, hvor og hvad. Det var utroligt, hvordan kachere sku leveres, ædru smok så du åd dem råt, og du var nem at manipulere, det var for let at ta' de øjne fra og tro på hvad de ser, og du forsøgte at fortælle mig, at ingen andre vil have mig, så jeg lod dig slikke den af mig. Du sagde det bundede i usikkerhed, for man skal ikke stå med oprejst pande, når man ligger ned. Det skyldes vi blot er mennesker, men det her er min skrift, en synders bekendelse.

Undskyld so, det var ikke som det sku' gå. Jeg var den forkerte at stole på. Bare rolig. Jeg kan stadig nå at få det hele tilbage i hovedet igen. Dårlig karma, hvor' du henne? Ved godt du hader mig nu, men: her er min pik, kan du tilgive den?

Når spørgsmålene kommer, pakker jeg tasken, det var kun for din skyld, jeg ville holde masken, holdte af dig så meget som jeg nu kunne. Du ved hvordan det går med misvedligeholdte hunde, forsøgte at finde noget vi begge følte for, kunne ikke fordrage sukkersøde følelser, så hvad gør man så? Det varmer mit hjerte at se dig bryde sammen, for så er smerte i det mindste noget vi kan nyde sammen. Undskyld, jeg ved det godt, at vi begge to har fået nok. Færdig med at forkæle dig, men du vil altid kun være en bitch for mig, glem din velvile du lå og kneppede med, hvorfor vil du have mig, når jeg ikke vil tage følsomhed, jeg hader alle de fucking mennesker, så tilgiv hvis du vil, en synders bekendelse.

Undskyld so, det var ikke som det sku' gå. Jeg var den forkerte at stole på. Bare rolig. Jeg kan stadig nå at få det hele tilbage i hovedet igen. Dårlig karma, hvor' du henne? Ved godt du hader mig nu, men: her er min pik, kan du tilgive den?

____________________________________________________________________________________________________

Jokeren Havnen

Yeah yeah yeah (sådan ca. ikke :)

s.o.s.o.b (kan ikke høre hvad han synger her)

(bagrundsstemme: where you at-at)

Jo tak, jo tak

Yo - hvor du fra?

kor: hvor du fra?

Jeg fra havnen... X2

Yo, du jeg er fra havnen
vi snakker danmarks svar på Amsterdam
Der hvor du kan få alt
og fjappen er stram
Der hvor du enten er sømand eller i showbuiss
Der hvor der står S.O.B på dit togpiece
Der hvor vi nyder affelbars(?) atmosfære
Der hvor du kan få alt hvad lungerne begærer
Der hvor der er penge, hvor de ikke burde være
Der hvor du går klogt i, ikke at blande dig i andres sager
Der hvor vi siger:"nu igen?" når politiet stormer
Der hvor en ho lever efter en players normer
Der hvor du tit ser legender som Einar
Der hvor knægte fra amager, skubber en bæh-liner (?)
Der hvor hver gade har sit eget postnummer
Og hver en bæverding, den er skummel og lummer
Der hvor små knægte de har gangsterattityder
Den del af København, hvor der ikke er fyldt med jyder
Der hvor der er topløs betjening på øllet
Og storskærm hver anden søndag nede på bøllet
Det er der jeg bor
Så yo homie, kast et H op
Og når der er bold, så vil jeg se alle stå op

Hvor du fra... X6

Yo, jeg er fra havnen
Der hvor de trendy hænger
Der hvor supermodeller, de slænger deres stænger
I en strandstol, nede på luftmadrassen
Der hvor jokerino søger ly for pressen
Der hvor sort sol laver hits i en bunker
Under jorden, undergrund, lortet funger
Der hvor folk stikker cirkelspark som Jet Li
Der hvor folk tager kanalen på en jetski
Der hvor folk lufter deres børn på volden
Der hvor den sidste hippie, blev sat af hånden/holdet?
Men det er stadig her, i ikke kan slå os ihjel
Så vi hilser vores regering, med et knep jer selv

Hvor du fra... X4

Yo, jeg er fra havnen
Der hvor der er anker i kæderne
Der hvor der er lavprofil på alle slæderne
Der hvor vi træder i m.mogensens? fodspor
Der hvor ?!? altid har et godt bord
Og bastionens fester dagen efter
Der hvor vi ordner hvadsomhelst nede på hekla
Der hvor drenge-piger springer ud som labre larver
Der hvor vores murer de har minder og farver
Der hvor vi har både operaen og operaen
Der hvor en soprano, ikke synger sopran
For vi er egenligt stadigvæk en købstad
Så sig hvad du vil, for jeg er fucking ligeglad
For det er her vi ikke er imponeret af nogen
Der hvor du kan leve et helt liv, uden at krydse broen
Der hvor det på og ingenting bliver for tiden nar.
Det sidste kvarter der ikke har overgivet sig

Hvor du fra... X4-8

Kommentar
Fra : twofromusa

Dato : 30-01-04 15:29

Jo tak!