/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Uddannlese om urter?
Fra : Patriar
Vist : 450 gange
90 point
Dato : 04-01-04 01:03

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en skole hvor man kan uddanne sig i urte "terapi"?

Altså med andre ord, en uddannelse eller et kursus om urter (phytoterapi)

Har kun fundet denne, men der må da være andre?

http://www.urteskolen.com/

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-04 01:36
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-04 01:38
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-04 01:45

og så måske lige
http://www.hoenkys-skole.dk/kalender.php
God fornøjelse
bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 06-01-04 00:17

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 06-01-04 00:17

det var nu dog ikke lige noget af det jeg ledte efter, men også interessant

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-04 16:01

Selv tak Patriar, men jeg tror ikke du kan finde meget mere her i landet. Men jeg kan godt forestille mig, du måske i udlandet kan finde kurser/ uddannelse i phytoterapi. Men der kan jo så være en sprogbegrænsning og samtidigt vil det blive dyrere, fordi der skal ophold til.
God fornøjelse med din videre udvikling i urte terapi.

bentjuul

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 06-01-04 22:27

Jo tak

Kommentar
Fra : Esclimont

Dato : 15-10-06 22:44

Hej Patriar,

Urteskolen har meget kompetente og inspirerende lærere. Jeg er selv i gang med Biopatuddannelsen, hvor et af modulerne er phytoterapi, så jeg har haft flere af lærerne fra Urteskolen og kan varmt anbefale dem!

Hilsen Inger