/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
poly og midi toner
Fra : kaerby
Vist : 278 gange
20 point
Dato : 03-01-04 20:28

hej
hvordan får jeg puttet nye poly og midi toner i min nokia 3310 og 3510i, jeg har kabler og et program der hedder oxygene, men mangler et eller andet der kan bruges til midi og mmf
filer, jeg har masser af toner på pc,,,
kaerby

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-04 20:35

Der findes vist ingen gratis programmer - men gør der vil jeg gerne have et.
Dette kan du hente men de converterede kan ikke gemmes før du køber programmet.
http://www.ringtone4me.com/
Emesen.

Kommentar
Fra : kaerby

Dato : 04-01-04 10:58

kan man sende poly toner til telefonen fra pc, tænker på mail eller noget andet
kaerby

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 11:35

Jeg ved ikke ret meget om mobiltelefoner (jeg har ikke nogen)
Men jeg har hørt at man bare sender ringetonen som en SMS til MT og den så lægges ned i hukommelsen.
Du skal være tilkoblet en PC-internet - SMS service hos et af selskaberne..........mener jeg.
Emesen.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 05-01-04 01:29

Hvis du har masser af toner på din pc, så skulle du kunne føre dem over via din tlf.hvis du har bluetooth kabel + IR på din tlf. det kan jeg på min,det er en sony ericsson t610.
mvh.jyttejo.