/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp home edition/ manglende hardd~
Fra : pminni
Vist : 398 gange
10 point
Dato : 03-01-04 18:12

Hej Alle,

Håber der er nogen der kan hjælpe mig snarest. Jeg er ikke total haj til computer stuff men med
et godt stykke af vejen - så venligst forklar i neolys og hakket ud i beton. PFT

Jeg har lige installeret windows xp home edition - og alt køre vel lige bortset fra
at min anden harddisk som jeg havde på drev D er væk ?????

Når jeg går i bios kan jeg se diskettedrev. cd- drev samt standard disken.

Jeg har ikke sat nye komponenter i min maskine. - det skal derfor bemærkes at før hvor jeg kørte win2000
kørte begge harddiske fint.

Jeg har læst noget om fdisk - men jeg kan ikke rigtig se hvor det er jeg har mulighed for at skrive dette ???

Please help
Takker

NOVICEN

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-01-04 19:21

Jeg tror at du skulle have haft lidt flere point på for at gøre det, men du kan jo læse svarene i dit andet spørgsmål

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-04 20:35

åbn din pc , se om harddisk kablet sidder rigtigt på.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 03-01-04 23:44

der er ikke kontakt til din hardisk.. Hvis ikke at der er faldet nogle kabler ud af din hardisk, så er din hardisk stået af.

Kommentar
Fra : pminni

Dato : 04-01-04 02:34

Tak til alle - problemet er løst.
Knokler videre med partioner

VH
Knap så meget novice

Kommentar
Fra : pminni

Dato : 04-01-04 02:34

Tak til alle - problemet er løst.
Knokler videre med partioner

VH
Knap så meget novice