/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD Shrink
Fra : RaB
Vist : 378 gange
25 point
Dato : 02-01-04 17:05

Hvordan bruger man det program.....??

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-01-04 17:47

der er flere måder at bruge det på og her er en måde .

opret en mappe på din computer kald den dvd
åbn dvdschrink
sæt en dvd i dit dvd drev ( ikke spille den)
nu i dvd scrink klikker du på open disk og find så dit dvd drev
klik nu på backup

____________________________________

men hvis du ikke vil have menuer med så istefor at klikk på backup så klik på på re-author

nu kommer der en særm frem og nu kan du trække
fra den ene til den anden
og når du vil have den den som du vil så klik på backup ( det skal være den hvor du har lavet re-author)

og dvdschrink kan ikke brænde men der bliver lavet et dvd struktur på din hardisk i den mappe hvor du ligger den f.eks c:\dvd

og nu kan du bruge evt. nero burn til at brænde med