/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mew koncert?
Fra : vork
Vist : 314 gange
55 point
Dato : 30-12-03 22:05

Jeg har hørt en lille fugl synge om, at mew holder koncert i kolding i januar 04????..
Er der nogen som kan af-/bekræfte dette???..

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-12-03 00:10

Hej vork

Jeg kan ikke umidelbart finde noget på deres side, men du kan prøve at spørge i deres forum, så får du sikkert svar:
http://www.mewsite.com/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 31-12-03 01:33

Mener ikke Mew Holder nogen koncert i Kolding i Januar mener faktisk ikke de holder herhjemme i Januar Men kan jo aldrig vide om der kommer 1

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 31-12-03 01:34

Har også lige kigget rundt de forskellige stederog har ikke kunne finde noget Så jeg tror sgu den fugl har sunget lidt forkert