/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Send SMS til fast mobil-nummer...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 439 gange
66 point
Dato : 29-12-03 13:15

Jeg leder efter et PHP-script, hvor man kan sende en SMS til et fast mobil-nummer...

Det skal være sådan, at afsenderen er den email-adresse, som man indtaster, og den skal selvfølgelig være gyldig, hvilket vil sige, at scriptet tjekker efter, om der er sat @ og punktum...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 31-12-03 14:39

Jeg har fundet en SMS-sender, men jeg kan ikke få den til at køre med den hjemmeside, som jeg har på 1go, hvis der er nogen, der vil hjælpe, kan I downloade PHP-scriptet her:
http://jul2.1go.dk/1493_SMSsender.zip

Det er et, som jeg har fundet på nettet, der virker, men jeg kan ikke få den til at køre med 1go...
Er der nogen, der kan hjælpe???

Accepteret svar
Fra : pepsimax

Modtaget 66 point
Dato : 31-12-03 14:58

Hej

jeg kan desværre ikke downloade det

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 31-12-03 15:01

Hvis du lige skriver en email til mig, kan jeg sende den til dig, du kan se min email-adresse under min profil...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-01-04 15:44

Pepsimax ->

Er der sket noget nyt???

Kommentar
Fra : bettet

Dato : 25-01-04 22:02

For ca... hmmm.... 1 år siden blev der lukket således man ikke kunne lave egne gratis scripts der sender sms'er fra nettet.

Før fungerede systemet således at f.eks. php-scriptet sendte til nummer@udbyder.mobil.dk og vupti, så modtog personen den pr. sms... meget let at lave og fungerede perfekt.

Men idag vil udbyderne have en del af kagen, og b.la. tdc bryder sig ikke om at man kunne benytte deres sms-net uden at betale. Sååååå, jeg må nok sige, at hvis du skal have en sms-sender på din hjemmeside, tjaaa,, så skal du oprettes som Inet-sms-kunde hos tdc og betale et vis antal ører for hver sms der bliver sendt med dit script

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-02-04 20:07

Bettet ->

Der bliver da ikke betalt for at sende til Telia, for ellers havde www.coolsms.dk nok ikke simpel SMS...

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 01-03-04 15:19

Tak for svaret pepsimax...

Jeg skulle jo acceptere et svar...

Jeg har selv fundet ud at at lave et script nu, men der kan kun sendes til mit nummer...