/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Fjærnsyn via adsl
Fra : alimak
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 28-12-03 21:37

Er der nogen der ved om jeg kan se div fjærnsyn kanaler med adsl? jeg har ikke kabel tv og kan ikke få lagt det ind i eindommen pga. at det må være 40 % som må være med.
Jeg har hørt noget om at hvis man har adsl og en computer med "tv out"så kan man hente kanalene på internet.Passer det? Og hvor finder jeg de kanalene på nettet?Hvis nogen hved noget om dette og vil svare så ville jeg blive glad.
Hilsen alimak

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 210 point
Dato : 28-12-03 21:52

24nordjyske kan ses
rigtig mange af de danske udsendelser kan ses
på denne side kan du finde nogle flere, mange
http://www.netfor2.com/i_tv1D.html
ferik

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 29-12-03 07:33

Ikke for at omgås dit spørgsmål, men hvilken kabel-tv udbyder blev afvist dengang I stemte?

Jeg ville anbefale dig at indhente tilbud fra www.kabelnettet.dk (hvis du kender det samlede antal lejligheder), og dernæst præsentere ideen -- for de er langt billigere end konkurrenterne med bedre service + en løsning der kombinerer internet, kabel-tv og fastnet...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Hvis du fortæller hvilke kanaler du vil kunne se, kan vi finde hjemmesiderne for dig, og så kan du derfra se om det kun er enkelt-klip af udsendelser eller sådan noget de tilbyder (hvilket gælder for de fleste, da de jo tjener på udbud via netudbydere )

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 03-07-04 18:48

Tak for svaret ferik. Hadde glæmt at lukke spørgsmålet.
alimak