/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan noget låse min mobilos op?
Fra : bentarne
Vist : 314 gange
60 point
Dato : 28-12-03 18:40

Jeg har en Nokia 3510i, låst til Debitel abbo.
Kan nogen udregne en kode? - Så skriver jeg lige imei hvis det er

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-12-03 18:42
Kommentar
Fra : bentarne

Dato : 28-12-03 18:44

Virker ikke med debitel :(

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-12-03 18:51

æv - så har jeg ikke andre *S*
held og lykke
benjamin

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 18:55
Kommentar
Fra : bentarne

Dato : 28-12-03 19:02

OK, prøver lige :)

Kommentar
Fra : bentarne

Dato : 28-12-03 19:29

Den skriver bare 'Kan ikke fortryde begrænsning'

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 28-12-03 19:38

På samme side som dr0zie liknede, findes der et program de kalder Free Siemens... ! Nogen der har prøvet det ?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 28-12-03 19:44
Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 29-12-03 02:58

ja jeg kan godt udregne en code til din nokia 3510 i også med debitel. min e-mail er her dogmadk@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 29-12-03 18:29

kan du også udregne en code til en Sony Ericsson T610 med orange Mono ??????????????????????????

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 29-12-03 18:31

nej det kan jeg ikke men måske kommer det sener til siemens,sagem osv kun tiden kan sige det.
men det omtalte program til siemens virker til dem jeg har prøvet og det er siemens m55

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 30-12-03 13:51

Jeg har en Siemens S 55, så vidt jeg ved så minder de meget om hinanden. !
Men er der ikke mange risici ved selv at gøre det, mener kan man ikke ødelægge noeget...? Eller hvordan står det til med det?

Juvic

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 30-12-03 15:27

der er altid en risiko ved at få sin tlf låst op men jeg har låst min egen opå og den virker bare oki

Kommentar
Fra : GPac

Dato : 23-01-04 18:19

altså jeg har også en mobil som er låst men du skulle gerne kunne orøve med et orange kort hvis din ven har så lån så skriv pinkode og så kommer sikerhedskode til din mobil så skriv den så skulle den gerne virker så køb orange hvis det jo virker

Kommentar
Fra : conquest

Dato : 20-11-05 22:06

Alle der ønsker at åbne en NOKIA telefon kan gå ind på
www.fluii.dk
Dette er gratis, men hvis man har lyst til at støte en fattig student kan man jo betale
et beløb på hans konto, det kunne jo være at han så kom op med koder til andet end
nokia.