/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nuttespil til downloadning..
Fra : Birgitta
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 28-12-03 18:24

Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle søde ikke voldelige spil på nettet. Jeg var engang rigtig glad for sådan noget som "Lemmings" og "Boulder Dash" og lignende. Men jeg synes alligevel i dag, at de er FOR gammeldags. Findes der ikke tilsvarende -gerne børnespil- med bedre grafik? Hvorhenne?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 28-12-03 19:07

www.gratis-ting.dk har du prøvet der???? der kommer et nyt spil hverdag!

GODT NYTÅR!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 19:15
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 19:19

Jeg kender ikke disse sider, og det er ikke altid klogt at hente de foreslåede programmer.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 21:28

Der er også lige denne her:
http://www.happyday.dk/jul/
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 21:40
Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 29-12-03 01:20
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-12-03 18:13

WoW!! Der er nok noget at gå i gang med! Tak for det.
Men jeg har liiige lidt travlt i dag og i morgen, så jeg får først kikket linksene igennem om et par dage. Men jeg glæder mig!

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 02-01-04 19:26
Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 02-01-04 19:26
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-01-04 16:54

Hey, Hey, Hey, -jeg arbejder på linksene. Det er ikke sådan lige at gennemskue, hvad der er værd at downloade... Og derefter afprøve, hvad der er værd at spille... Men I skal nok høre fra mig..... Tak for al hjælp indtil videre..

Kommentar
Fra : Jbruhn

Dato : 20-11-04 19:23

vær ikke bange for at hente filer fra www.jbruhn.dk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-11-04 10:24

Hej, jbruhn, hvordan downloader jeg spillene på din side? Jeg skal bruge dem på en computer uden netadgang.

Kommentar
Fra : Jbruhn

Dato : 21-11-04 12:49

det er kun nogle få du kan gøre det ved. fx som minigolf er det bare at downloade filen. Java spillene kan du stort set heller ikke!

Du kan gøre det ved flash spillene på siden!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-01-06 13:27

HMmmm. Jeg savner stadigvæk de gamle lemminger, eller tilsvarende spil...
De downloads, der bliver foreslået er mest demo-spil som koster at få full-version af.
Men måske nogen har nye forslag inden jeg lukker spørgsmålet?
Jeg sætter lige prisen op...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-01-06 13:43

På denne side er der bl.a. en hel del småspil, du kan downloade: http://www.bennyweb.dk/dansk.html

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-06 15:51
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-01-06 18:01

Mjmm, jeg er ved at blive firkantet i øjnene af at sidde og afprøve små spil...

Og det ser ud som om at det link, der virker bedst, mest uproblematisk og uden mystiske omstillinger til mærkelige steder, det er mickey777 's første link.

Så jeg lukker spørgsmålet og siger tak til alle.

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 24-01-06 18:01

Tak for svaret mickey777.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 24-01-06 21:36

Selv tak!