/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bestille mobiltelefon fra udlandet?
Fra : per.nielsen
Vist : 503 gange
140 point
Dato : 28-12-03 02:34

Kan det betale sig at købe sin mobiltelefon over internettet fra en udenlandsk forhandler? Jeg tænker på at købe en af de nyeste telefoner på markedet, men er det overhovedet billigere på denne måde? Og er der nogen, der kender internetadresser på gode forhandlere i England og Tyskland etc.?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 28-12-03 09:31

jeg mener de kører på et andet net
mvh Granslam

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-12-03 12:32

Du kunne prøve at søge på den mobiltelefon du godt kunne tænke dig at købe i google.
Så vil du formentlig få flere sider med den telefon, og dermed kunne sammenligne prisen. Hvis du handler inden for eu er det kun fragt du skal betale, men hvis du handler uden for eu skal du huske at lægge told og moms oveni.

Jeg går ud fra, at det er dansk tele-udbyder du ønsker og ikke en udenlansk.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : MAFIA111

Dato : 28-12-03 22:40

Jeg tror det godt kan betale sig.. I Danmark er det rigtig dyrt..

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 29-12-03 00:17

Er der ikke nogen, der kender en fast adresse til en stabil og billig udenlandsk forhandler?

Kommentar
Fra : henrikkatholm

Dato : 06-01-04 01:34

I et andet mobil-forum er der i øjeblikket en dabat omkring emnet

Prøv at tjekke følgende link:
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=18664

Kommentar
Fra : SexMAND

Dato : 06-01-04 14:46

Ja den kan betale sig... men check lige forretningerne du køber ved for nogen af dem græver temmligt meget for at
sende dem vidre.... Skal nok lige få nogen sider til dig....
Mvh ME

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 10-01-04 19:18

Debatten på mobildebat.dk handler om, at købe mobiltelefon med hjem fra usa. Jeg havde mere tænkt på at købe en telefon fra et mere nærtliggende land, men ellers tak for tippet!

Accepteret svar
Fra : lurlig

Modtaget 140 point
Dato : 11-01-04 00:05

hej per...du kunne evt gå ind på den tyske yahoo og søge på mobiltelefonkøb og købe via nettet...kunne jeg forestille mig, hvis jeg har forstået det ordentligt...www.yahoo.de...frankrig www yahoo.fr...osv...englangs yahoo er vist nok com, men ikke helt sikker.

Kommentar
Fra : lurlig

Dato : 11-01-04 00:08

men jeg kunne ikke forestille mig det sku være billigere overhovedet på ingen måder.prøv at gå ind på www.debitelshop.dk der er meget billligt i forhold til meget andet

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:13

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : per.nielsen