/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Håndpulsmåler på motionscykel
Fra : hanscarlsen
Vist : 2407 gange
100 point
Dato : 25-12-03 23:58

Har netop købt en motionscykel mærket PROTEUS PEC-4250
Alt virker som det skal, undtagen håndpulsmåleren.
Der står bare et P hvor der burde være angivet et blinkende hjerte + pulsfrekvens.
Brugervejledningen er meget dårligt, så derfor henvender jeg mig her.
Alt er monteret korrekt. Har flere gange prøvet at resette systemet

Er her nogen som kan give et godt råd?

hanscarlsen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-12-03 01:18

Ja hvis du har købt den fra ny, så byt pulsmåleren eller det hele.
Men du skal i alle tilfælde ikke stole på pulsmålere der sidder på hånden, lidt bedre er de på øret, og bedst er de om brystet (men også mest besværlige)(og dyrest)
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-03 01:39

Hej!

Du er vel opmærksom på, at pulsmåleren kun virker ved nogle programmer. Jeg har også en Proteus og håndpulsmåleren virker kun ved program 11 og 12 og man skal desuden træde rundt samtidig med at man griber fast om de inderste greb (ved betjeningspanelet).

Kan du ikke få det til at virke så henvend dig til dem der har sogt den til dig.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:42

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hanscarlsen

Dato : 16-02-04 20:06

Tak for svaret Bjarne_H.
Jeg gjorde dog det, at jeg skilte display-modulet ad - og det viste sig at et stik ikke sad i sin holder.
Da jeg fik ordnet det og samlet det hele, så virkede det.

hc