/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Jakob og Finn som elektriker
Fra : webgun
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 24-12-03 14:31

Jakob og Finn (jadak) har lavet en film med titlen "Jakob og Finn som elektriker".
den handler om hvordan disse to mesterhåndværkere bestemmer sig for at skifte alle ledningerne i et hus.Filmen er vist på DR for ca. 15 år siden.har aldrig hørt at filmen har været vist siden.Jeg havede en kopi på VHS som efter udlån er gået tabt.
Kan nogen her hjælpe med at skaffe mig en kopi af filmen???
God pris gives!!

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 19:51

hej webgun

prøv at gå ind til din nærmeste sterio studio eller axel musik

de har tit hjulpet mig med at finde den slags

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 19:52

hej webgun

prøv at gå ind til din nærmeste sterio studio eller axel musik

de har tit hjulpet mig med at finde den slags

Accepteret svar
Fra : sinius

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-03 01:18

Du skal have fat i en elektrikkerlærling (??) da denne film nærmest bliver betragtet som en del af pensum hos elektrikkerne på "industri og håndværkerskolen" i Nykøbing F. jeg så selv filmen dengang jeg gik dernede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 10:05

-> Webgun!

Gå ind i din historik. Se egne spørgsmål. Luk dem, hvor du har fået plausible svar, ved at acceptere kommentar som svar. Tak.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 31-03-04 20:37

3773.
Øhhhhh.....jeg lukker skam også mine ?.
når jeg er tilfreds med svaret......og ikke et minut før!!
jeg styrer faktisk lukketiden selv, og lader mig ikke påvirke udefra. Tak.

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 31-03-04 20:38

Tak for svaret sinius.

Kommentar
Fra : 23karsten07

Dato : 03-01-05 20:34

Har du fået fat i den.?
Jeg vil gerne have den også og da jeg søget på nette kom den op med dit ind læg på kandu.dk
Så hvis du har eller nogen har må de godt give mig en mail
på for hånd tak

Kommentar
Fra : kentn

Dato : 12-06-05 18:48

->webgun / 23karsten07
Er meget intereseret i elektriker filmen. Har haft den på VHS, men den gik bort i en gammel video (salat), så hvis nogen har den i "elektronisk" form???