/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
km/t for jog
Fra : 30scooter
Vist : 415 gange
5 point
Dato : 19-12-03 16:48

Hvad for jeg min Yamaha jog til at køre med>

Racerkrumtap. Top Racing Athena Evo 47, 6. 21mm Amal Revolution udst. Athena Variator Malossi.> ??
Der sidder 5 grams ruller i. og alle begrændsingerne er taget(stavefejl gratis)

Hvor mange km/t kommer den til at rende??

Mvh 30scooter

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-12-03 22:39

Den kommer til at kører for stærkt og så blir du snuppet af panserne og så skal du af med det hele og en bøde oven i såååe la vær Hi hi SUNE*SS*

Accepteret svar
Fra : lars_helle

Modtaget 5 point
Dato : 28-12-03 20:08

den kommer ca til at løbe 90

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 29-12-03 11:28

Tak for svaret lars_helle.

Kommentar
Fra : luciano666

Dato : 10-04-04 14:34

Du kan godt få den til at køre hurtigere...
jeg ved at Hebo har en racer cylender der giver joggen omkring 17hk.
og så kan du jo altid hvis da har pengene købe en større kaburator...