/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win XP lukker ned
Fra : kimsdk
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 18-12-03 19:59

Min Windows XP Pro lukker automatisk ned efter ca. 3 min.??? Har ikke installeret nyt hardware!

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-12-03 20:05

check tempraturen det kan være din køler ikke funker

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 18-12-03 20:05

kommer der en firkant op hvor den tæller ned fra 60sec og så lukker.
så er du ramt af blaster men her i dette forum her er der mange ting du kan finde uf af hvis du vil vide om du er ramt af den virus og ja den køre stadig for ca 2 min siden kom min firewall og benægtede den adgang til mig ..
et antivirus program er også en rigtig god ide selv køre jeg avast 4,8 den har ingen problemer og den ligger som demo på nettet og ja et krak er her ude også

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-12-03 20:06

Tæller den også ned når det sker. - så kan det være "blaster.
Prøv at se på denne site:
http://www.spywarefri.dk/
Emesen.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 18-12-03 20:14

DU har sandsynlig nok fået blaster worm

Se dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5572

-Croaks

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 18-12-03 20:16
Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 19-12-03 07:20

Nej jeg har ikke virus og pc tæller ikke ned før den lukker, der kommer ingen varsel.

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-12-03 09:14

Som granslam siger kan det godt være temperaturen. Spyware kan også gøre den slags hvis du har fjernet nogle af de strenge som f.eks. newdot. Tag for en sikkerhedsskyld en onlinescanning her: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 19-12-03 13:31

Du har en virus der hedder Blaster. Fjen den med et tool fra f.eks. symantech.com

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-12-03 17:09

Prøv at følge henvisningen fra Als.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:05

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Annuller spørgsmålet
Fra : kimsdk

Dato : 02-02-06 13:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål