/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Bloodbowl i kbh
Fra : Soren_K
Vist : 547 gange
200 point
Dato : 17-12-03 20:38

Er der nogle som kender et sted hvor der bliver spillet bloodbowl og / eller magic i kbh. Jeg ved godt at i faraoes bliver der spillet, men jeg vil hellere finde en evt. forening med lidt mere faste rammer

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 21:32

Hej.

Du kan finde nogle foreninger via dette link:

http://www.dragons-lair.dk/pages/content_warhammer/main_warhammer.htm

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 17-12-03 21:40
Kommentar
Fra : plasmoid

Dato : 09-01-04 18:19

Hej Søren,
jeg kan pege på CLBBBL (www.clbbbl.dk/index2.php). Det er en stor, aktiv og organiseret liga i Kbh. Desværre er der kun sæsonstart i august, og der er oven i købet en kø.

Men hvis du er frisk på at lege med i nogle åbne 2-dags turneringer en gang imellem, så kom på invitations mailing listen, ved at sende mig en mail: plasmoid@hotmail.com

Du kan se vores turneringsregler her: home.worldonline.dk/nyskes/bbowl/Ctr.htm
Vi spiller ca. 3 turneringer årligt, og der kommer som regel 20-30 deltagere.
MVH
Martin

Godkendelse af svar
Fra : Soren_K

Dato : 10-01-04 19:57

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : Soul_of_Black

Dato : 11-04-04 20:32

www.rollespilsbutikken.dk

ligger i nord vest