/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
gratis email med jagex.com
Fra : Tompe_10
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 15-12-03 20:56

er der nogen her der ved hvor man kan oprette en gratis email adresse med f.eks. lol@jagex.com bare det er mugligt at faa jagex.com til sidst saa bliver jeg glad

haaber paa svar

_______________________________
Tompe_10 /
I REATHER BE RICH THAN STUPID /

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 15-12-03 21:10

Nope. Det kan ikke lade sig gøre. Domænet jagex.com, sådan et skal du have, er optaget. Domæneneavet jagex.dk er imidlertid ledigt.

Jipsen

Accepteret svar
Fra : Per.Frederiksen

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-03 21:54

Som jipsen er inde på. De som ejer jagex.com skal give dig ret til at oprette en email på deres domæne, ellers kan du ikke få en email som ender på jagex.com

Det er relativt billigt at oprette og køre med sit eget domæne, så hvis du vælger at være tilfreds med jagex.dk, så kan jeg anbefale at bruge www.b-one.net som web og mail hotel. Det koster kun kr. 9 + moms om måneden, det er så billigt at jeg nærmest vil sige at det er gratis.

Vil du have det endnu billigere, så opret et domæne som kører på din egen server, og lad www.gratisDNS.dk styre din mail forward. Det koster kun kr. 30 om året at få en mail forward på dit domæne, og det er gratis at køre DNS service for dit domæne.
Det koster pt. kr. 75 om året i afgift til dk-hostmaster ha eje et dansk domæne.

Som du kan se, så kan eget domæne og email køres særdeles billigt, men ikke helt gratis.

Det kan først blive gratis for dig, når du har besøgende nok på din hjemme side, til at du kan sælge reklame plads på din hjemme side. Det er sådan fx. Hotmail og Yahoo får råd til at tilbyde gratis email adresser til folk.

mvh. Per

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 17-12-03 10:50

Tak for svaret Per.Frederiksen.