/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD afspiller ikke
Fra : lymekcvo
Vist : 211 gange
80 point
Dato : 14-12-03 11:33

Jeg har et TOSHIBA SD-R-1102 Combo DVD drev, og det har til fornyligt virket fint, men er nu blevet meget selektiv med hvilke DVD'r det vil afspille. Alle mine DVD'r er Region 2 og DVD drevet er sat til region 2. Jeg har stadig 4 ændringer tilbage. DMA er slået til på drevet. Kan i fortælle mig hvad der er sket ?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-12-03 09:14

Hej.
Hvad mener du men "jeg har stadig 4 ændringer tilbage".

Kan det være at laserhovedet træmnger til at renses? Prøv det.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : lymekcvo

Dato : 16-12-03 11:36

På et DVD drev har du almindeligvis mulighed for at ændre region 4 gange, og det har jeg ikke gjort
Rensning ? Drevet er ikke 3 uger gammelt, så det kan da ikke være det.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 06-01-04 14:56

Som ellebye siger: Så prøv nu er rense laserhovedet, for det er så lidt der skal til før det ikke virker optimalt.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-10-04 10:12

Nå, er det ikke snart på tide at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 24-02-05 15:52

Vi prøver igen.....er det ikke på tide at lukke dette spørgsmål?