/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Henningborchert
Fra : dennisdahl
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 12-12-03 18:55

Til henningborchert

Vil du sende dit meget roste slankeprogram til mig

Min emailaddr. er dennisdahl@yahoo.dk

På forhånd tak

Dennis

Kommentar
Fra : Johs.S.

Dato : 13-12-03 09:59

og til mig - injo@mail.dk

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 13-12-03 14:03

også gerne til mig mugge@mail.tdcadsl.dk

så kunne jeg sige det var en fødselsdagsgave, jeg bliver nemlig 30 år i dag, hvilket jeg ikke helt forstår!!

Venlig hilsen og god jul til alle

Margit

Kommentar
Fra : mincoon2

Dato : 13-12-03 22:34

Nu har jeg også læst om programmet på en anden side på nettet , hvor du også er med Henning. Er det muligt at at få lov at se programmet.? De planer jeg har fået fra andet sted føler jeg er for mange kalorier. Hanne
soendervig@yahoo.dk

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-12-03 07:58

Hejsa

Jeg har lige sendt til Dennis, da han har kontaktet mig på mig via slankesiden.dk, og jeg skal nok sende til i andre i løbet af i dag.

mvh
Henning

Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-03 07:59

Hej igen

Glemte lige, at jeg har forsøgt at sende til nogle, der ikke kan modtage, da der tilsyneladende er en begrænsning i hvor store mail i må få. Programmet fylder i zippet format ca 2,5 mb.

Hvis i har problemer med at modtage så store mails, så give lige besked, så finder jeg på en løsning.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : Johs.S.

Dato : 15-12-03 09:32

giver gerne 20 point til Henning

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 15-12-03 11:26

Tak for svaret henningborchert.