/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
slå firewall fra i Dlink 604!!! router
Fra : 1195
Vist : 737 gange
20 point
Dato : 12-12-03 17:51

har en router Dlink 604 med: Firmware Version: 1.80 er der nogen der ved hvordan man kobler firewall fra??

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 18:22

Hvorfor deaktivere firewall??
Hvis årsagen er kort deaktivering, forbind direkte fra skillefilter uden om router.
Hvis du absolut vil deaktivere, så skriv ip adressen på router i adresselinie på din browser, så kommer du ind i routeren, kan ikke lige huske IP, den er i brugsanvisningen. Hvis du ikke har ændret pasword er den ADMIN så vidt jeg husker.
Så kan du aktivere / deaktivere firewall.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 12-12-03 18:23

gå ind din browser 192.168.0.1
gå ind i advance når du er der inde er der i venstre side et faneblad hvor der står firewall der inde må du kunne slå den fra
http://www.dlink.dk/FTPServer.htm

god fornøjelse
mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : DeZZa

Modtaget 20 point
Dato : 14-12-03 02:53

Hvorfor er det du skal slå firewallen fra for så kan det være jeg kan hjælpe dig med hvordan du kan opnå det du vil jeg har nemlig selv sådan en router.

Hvis du vil åbne en port til f.eks. eDonkey2000, en FTP server eller til at spille på nettet skal du gå ind i http://192.168.0.1 på din browser. Vælge "Advanced". Skrive i "Service Port" hvilken port/porte du vil åbne med et nummer f.eks. 21 (Det er FTP) og 4000-5000 hvis du skal åbne alle porte fra 4000-5000. Så skriver du IP'en på maskinen hvor du skal åbne portene i routeren. Og det er en interne IP altså LAN ip'en af det sidste cifre. Checke (X) enable og trykke "Apply" og så "Restart" så genstarter din router og du vil blive logget af LAN og Internet et øjeblik og så er portene åbnet.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-12-03 01:45

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 18-12-03 05:14

af den simple årsag at jeg har været lukket af fra nettet derfor har jeg ikke kunnet svare

og i lige måde

Godkendelse af svar
Fra : 1195

Dato : 18-12-03 05:23

Tak for svaret DeZZa.
har ikke fået prøvet det endnu, men satser på at prøve det i dag skal have åbnet en port til emule, hej hej

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 18-12-03 23:00

Det er du da velkommen til ..

Lad mig høre hvis du har problemer.

dezzadk@msn.com <-- Svar helst på email.

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 22-12-03 13:35

så har jeg fået router til at virke efter div sværdslag glædeligjul alle sammen