/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
opsætning af Dlink 604 router
Fra : 1195
Vist : 490 gange
20 point
Dato : 12-12-03 12:31

Har lige fået adsl fra TDC men mangler noget opsætning af dlink router (min egen) er der nogen der ligger inde med viden om det , for tdc gir ikke support på denne da det ikke er deres egen..............

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 12-12-03 12:48

Har du checkket www.dlink.com for drivere og informationer ???

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 12-12-03 13:10

skal bruge den fulde model betegnelse så kan jeg skaffe dig en manuel

mvh nicolai

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-12-03 13:23

Har du ikke en kopi af manualen med d-link ? Ellers kan du sætte din mail ind, så skal jeg hjælpe dig med en kopi af denne.

Mvh Erling

Accepteret svar
Fra : rfh

Modtaget 30 point
Dato : 12-12-03 13:30

Jeg bruger Dlink 604 på en TDC Adsl.

under faneblad 'HOME', vælg 'WAN' til venstre.

Wan Type : PPP over Ethernet
PPPoE Account : 'TDC kunde nr.'
PPPoE Password : 'TDC password'
Primary DNS :193.162.159.194
Secondary DNS :193.162.145.130
Maximum Idle Time :300 ,x Autoconnect (sæt den til autoconnect)

PPPoE Service Name :'skal ikke bruges'
Assigned IP Address :'skal ikke bruges'

Tryk på APPLY knap derefter RESTART knap.
Gå til faneblad 'STATUS', hvis der ikke er en ip adresse så tryk på CONNECT knappen.

mvh
rfh

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 12-12-03 14:18

rfh

tak for info så kom det til at virke.

Du skulle vel ikke vide hvordan man slår den indbyggede firewall fra??

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 12-12-03 14:32

vælg faneblad ADVANCED derefter tryk på firewall til venstre
der kan du ENABLED ind og ud gåede Firewall.

Hvis du har nogle programmer som kræver en åbnen Port, så skal du tryk på VIRTUAL SERVERS
og indtast port nr. + LAN IP (Husk Enable).

Husk at afslutte dit indlæg (Der er mange som glemmer det!!!)

mvh
rfh

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 12-12-03 14:41

hej igen

den knap der hedder firewall har jeg ikke: min Firmware Version: 1.80, Thu, Apr 10 2003 måske du har en nyere??

mvh 1195

Godkendelse af svar
Fra : 1195

Dato : 12-12-03 14:43

Tak for svaret rfh.

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 12-12-03 14:59

Min Firmware Version er: 1,6b2 , ca.1 år gl.
Det kan være at er flyttet ind under en anden funktion ellers er den fjernet fra firmwaren.

Go' Jul & Godt Nytår
rfh