/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
CD Labels
Fra : steenolsen
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 08-12-03 11:44

Hej,

er der nogen, der ved hvor man kan få fat i CD Labels, sådan at hvis jeg designer en label i f.eks. Photoshop, kan den printes ud på en label der passer til en CD?

Det må også gerne være noget med software, men det skal i givet fald så være ordentlig!
Mvh
Steen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-12-03 11:49

Hej Steen

1. Covers kan du finde her: http://www.cdcovers.cc/search.php

2. Labels kan du købe i næsten alle edb butikker.

3. programmer kan du finde her: http://search.tucows.com/search?search=cd+label&platform_id=7%2C1565%2C1584%2C1570%2C1571%2C1725&language_id=1&type=exactany&site_detail_id=653&ref=

Awery laver efter sigende en god software, men den koster penge.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 08-12-03 12:31

hejsa
her er en god side også med danske covers
www.snipers.dk

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 08-12-03 12:58

Tak for indlæggene Brugfulde sider - men ikke lige i den forbindelse jeg ønsker... Måske er der noget på srhansens links - kigger lige lidt videre.

Lige for at "klargøre" tingene lidt Jeg har et firma, der leverer hjemmesideløsninger og webapplicationer, og ville bruge disse labels, til at klistre på cd'en når et projekt afleveres. Jeg skal altså dermed selv kunne designe, og så udprinte direkte til en skabelon, så det er nemt at klistre på en cd.
Steen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 08-12-03 14:49

Hvad så med denne:
http://www.tucows.com/preview/215532.html, prøv at kigge på screenshootet
eller denne der kan benyttes i word
http://www.amfsoftware.com/word/cdlabel.html
eller også denne
http://www.tucows.com/preview/330195.html

alle link stammer fra mit første link

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 08-12-03 15:30

www.avery.dk
Mvh Ole

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 08-12-03 15:58
Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 08-12-03 17:44

Hej steenolsen og (srhansen)!

Det er ikke korrekt srhansen, at du skriver, at averys software koster penge. De giver dig et flot sortiment af deres produkter til laser eller ink, samt en CD-rom m. den software, som passer til produkterne - ganske gratis.

Prøv det. Det dur.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:32

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : steenolsen

Dato : 19-11-04 10:39

Tak for svaret srhansen.