/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Ferie-job???
Fra : Tourell
Vist : 484 gange
20 point
Dato : 06-03-02 23:32

Hej!

Jeg og en veninde har snakket om at tage til Rhodos, Kos eller lignende til sommer og arbejde et par måneder. Helst i bar, men først og fremmest bare noget arbejde... Vi er ved at undersøge om der er nogen muligheder for at finde noget hjemmefra og jeg ville høre om der er nogen der ved noget om det eller har ideer til hvor vi kan finde noget information om dette. Hvis der er nogen der har erfaring med lignende job vil vi også meget gerne høre om det!
På forhånd tak!

Christel

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 30 point
Dato : 07-03-02 00:33

Hej Christel.

Nu skal du høre, jeg har samme ide, og har ledt med lys og lygte på hele
nettet, men jeg kan ikke finde noget.

Meeen, jeg skal derned den 21/4-2002, og jeg har mange gode kontakter dernede.
Så hvis det har nogen interesse, så kan jeg da forhører mig når jeg kommer derned.
Og hvad med bolig?? I kan jo ikke bo på gaden vel.

Det er også derfor jeg lige smutter derned i april, for det er der sæssonen starter.

Men jeg er nok nødt til at vide hvor gamle I er, og hvornår I evt. kan starte.

Så gi mig lige et praj her. Så kan I jo evt. få min mail adr. og så kan vi snakke om det.

Jeg er hjemme imorgen, men rejser til England på fredag, og er så først hjemme igen
tirsdag den 12/3.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 07-03-02 00:36

Hallo igen.

Det er jo meget godt at jeg skriver jeg skal derned, når jeg ikke skriver hvor jeg skal
hen.

Men jeg skal til Rhodos. Mit andet hjem.
Mone

Kommentar
Fra : Tourell

Dato : 13-03-02 20:50

Hej Mone

Det lyder da helt vildt godt, hvis du vil gøre det for os. Vi har selvfølgelig ikke noget at bo i når vi kommer derned. Vi har desværre ikke mulighed for at tage derned til sæsonstart da vi begge er igang med vores afsluttende Bachelorprojekt fra Handelshøjskolen. Vi vil derfor være glade for alt den hjælp vi kan få af dig.

Du kan sende en mail til Tourell@hotmail.com - så skal jeg nok skrive/ringe tilbage.

Christel