/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
ældre kvinde søges af 21årig fyr
Fra : tim21aarhus
Vist : 763 gange
20 point
Dato : 01-12-03 21:09

jeg søger en side eller bare kontakt med modne husmødre typer.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-12-03 21:11

Prøv på www.scor.dk
der sku der vist være muligheder

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 30 point
Dato : 01-12-03 21:19

Hej
Hvad med at melde dig ind i en swingerklub ?
www.Dating.dk
http://www.adam-og-eva.dk
Held og lykke
benjamin

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 21:34

*LOL* moden er da okay - men hvorfor ska' det være den klassiske type på en "husmoder" Ha ha, hun ska' sgu garanteret både vaske dit tøj og lave mad.
Glem det*GG* eller hov, måske er det virkelig en rengørringskone du søger. Nahh Frida (jeg fjols) sp. er jo stillet i katagorien sexualitet

Frida...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 21:39

Tja

Sarkasme kan man da godt have.... Men men men
Tænk nu hvis de unge mænd lærte at behandle kvinder ordentligt af en moderlig type....
Kunne det ikke gøre samfundete bedre....
Mange unge mænd render rundt med et fordrejet kvindesyn som de har lært i Pornofilm. Så hvis nogle måske er serriøse omkring deres seksualitet skal de så hånes ?
Ok det var ikke et holdningsspørgsmål..
benjamin

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 21:42

Jeg håner skam ikke men undres oprigtigt over, hvorfor det skal være en husmoder type??
Frida

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 21:48

Hej Frida

Der er ikke noget forkert i at stille spørgsmål.
Men *lol*, *GG* og ha ha forbinder jeg med lidt hånlig morskab.
Så hvis du ønsker et oprigtigt svar kommer det lettest med et simpåelt spørgsmål.

Set i mine øjne er det da 1000 gange bedre at nogen søger en moden kvinde end de far ud og Voldtager en tilfældig pige..

Der er sikker mange modne kvinder der får for lidt sex.... helt ærligt kan jeg måske godt forstå at de får forlidt...

Som 21 årigt kan de heletiden og igen... det er der mange kvinder der savner...

Stærkt at en ungmand kan tage det første skridt. Havde han lagt sin mail adresse havde han nok fået 20 henvendelser på 2 timer...

mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : tim21aarhus

Dato : 01-12-03 21:49

jamen så bare en moden kvinde frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 21:53

Hvem er det nu der håner??

Citat
Der er sikker mange modne kvinder der får for lidt sex.... helt ærligt kan jeg måske godt forstå at de får forlidt...

Citat
Havde han lagt sin mail adresse havde han nok fået 20 henvendelser på 2 timer...

Tror du virkelig??

Frida

Kommentar
Fra : tim21aarhus

Dato : 01-12-03 21:57

gogod ide benjamin
tim_gundelund@yahoo.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 21:58

Og ve' du hva' Benjamin. Jeg er ikke så sikker på, at modne kvinder savner en 21 årig der kan igen og igen. Nogle måske, men så langt fra alle

> og Tim klø du bare på*S*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 21:59

Pas nu på din mailbox ikke eksploderer

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 22:20

Hvis Tim virkelig ønsker sig en moden kvinde - er han jo trods alt 21 år og ved godt, at det nok ikke er her på Kandu han skal søge.

At han nu har valgt at give sin mailadresse til evt. interesserede herinde - tjae det kan måske give henvendelser (men jeg tvivler) - og jeg mener helt seriøst ikke, at det er den rette metode til formålet.

Frida

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 22:22

Du er da lidt tændt på tanken frida... ellers lod du jo emnet ligge ha ha

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 22:26

Og hvad du og jeg tror er vores ven tim fuldstændig lige glad med
Held og lykke tim.
Jeg trækker mig her

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 22:27

mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 19:48

Nå Tim - Har du fået så mange henvendelse,
at du ikke har tid til at lukke denne døde tråd

Frida.

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 14-01-04 09:35

hej Tim
det er fint nok at have noget kørende med " gamle koner", du skal bare huske på, at det aldrig bliver mere end sex !Du skal ikke regne med et fast forhold,forelskelse og lign. I må have respekt for hinandens liv når i ikke er sammen, da en på 21 og en på f.eks 40 jo naturligt nok lever deres liv på meget forskellige måder.
Held og Lykke til dig og dine "Damer"

Godkendelse af svar
Fra : tim21aarhus

Dato : 03-03-04 21:37

Tak for svaret Benjamin.Hansen.