/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Tab dig 4-7kg på 7dage
Fra : diet
Vist : 980 gange
10 point
Dato : 30-11-03 22:17

Alt det afhænger selvfølgelig af din stofskifte, men jeg har en drik som skal drikkes i de 7 dage, samt nogen andre ting der skal spises. Det der skal spises afhænger af vægten, og derfor skal der udarbejdes en plan for hvordan og hvad den pågældende skal spise. Det er en drik der helt sikkert virker, man skal bare have selvtillid. Det skal siges, at kuren er blevet afprøvet på en del folk, med stor succes. Kuren er helt ufarligt, da det er lavet af friske råvarer.
Da jeg står og mangler ressourcer til større anlæg vil jeg gerne starte med enkelte personer der kan mod betaling få udarbejdet en plan, samt få udleveret det drik der skal til!
Hvis der skulle være folk her, der har andre gode ideer til, hvordan sådan noget kan håndteres, så folk kan få noget gavn af det, er i meget velkommen til at skrive til mig på nedenfor stående e-mail.

E-mail: diet@ofir.dk

M.v.h. diet

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-11-03 22:36

Er det virkelig sundt at tabe sig så meget på kun een uge.
Nu ved jeg ikke om du har set serien "Livet er fedt", men der var kun ret få der tabte sig en del.

Hvis en kur som du foreslår er så god som det lyder, hvorfor har man så ikke bragt sådanne kure på banen i et program som dette.

Du skriver også :

Citat
Det er en drik der helt sikkert virker, man skal bare have selvtillid.

Hvordan skal tillid forståes i denne sammenhæng.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:44

Det lyder ikke godt. Faktisk har jeg på fornemmelsen, at det er noget du gerne vil sælge. Jeg kan selvfølgelig tage fejl - og så undskylder jeg, men altså friske råvarer og selvtillid

Hej ellebye hvor har du været hele dagen??

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-11-03 23:02

Hej fridaflip

Jeg har været inde og se amatørteater min søn var med i, og fik gæster bagefter, så fik jeg ikke lov af konen. Og så var der lige "Dina". Jeg tror snart jeg vil lave en billedserie under tip, folk skal da også have muligheder for at se hunde, a' la

"Dina" lave phu ha
"Dina" i bad
"Dina" spiser
osv.

Ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 23:15

hihi - Vi har talt om Dina idag

Undskyld diet for denne useriøse smalltalk

Frida

Kommentar
Fra : diet

Dato : 30-11-03 23:39

ellebye det jeg mener med selvtilid er viljestyrke, at man skal altså holdefast i at man gerne vil gennemføre kuren, da det ikke vil hjælpe hvis man hopper af!

Alle andre der har kommenteret "Det er en drik der helt sikkert virker, man skal bare have selvtillid"
Til dem vil jeg sige at, alle kure har én drivkraft, og det er viljestyrke. Jeg kan kun sig god for den drik men har svært ved at forholde mig til folks viljestyrke.

Jeg håber at det giver mening nu, hvis ikke, så spørg.

E-mail: diet@ofir.dk

M.v.h. diet

Kommentar
Fra : netper

Dato : 30-11-03 23:41

hmmmm

Miraklernes tid er åbenbart ikke overe endnu, og nå man tænker på at jesus kunne lave sten om til brød og gå på vandet, hvorfor så ikke en drik der gør at man kan tabe et kg om dagen blot med lidt selvtilid.

Inden i hopper på dette nummer så husk for pokker lige at tænke jer godt om.

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 01-12-03 00:04

Hvis du har selvtillid og viljestyrke og samtidig følger den her: "Det der skal spises afhænger af vægten, og derfor skal der udarbejdes en plan for hvordan og hvad den pågældende skal spise.", så har du vist opskriften på en helt almindelig, sund slankekur, der ikke behøver nogle drikke eller andet hokuspokus.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 01-12-03 00:07

Det ville ellers være smart hvis man kunne starte dagen med en slurk et eller andet og så ikke behøvede at tænke over hvad man puttede i hovedet.

SÅ kunne man æde og drikke som det passede en her op til jul

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 01-12-03 05:51

kender godt den drik man taber sig af ,- den hedder vist nok aqua

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-03 11:00

Jeg sidder stadig og venter på at finde ud af hvad spørgsmålet er

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 11:15

>Better_Performance

Jeg håber du sidder i en god stol med en god bog, og du kan såmen også tillade dig at tage en lur. Vi hører nok ikke ret meget mere til >Diet.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 5 point
Dato : 01-12-03 12:01

Hvor svært ka' det være?? Diet's sp. er jo en efterlysning af gode idéer
Citat
Da jeg står og mangler ressourcer til større anlæg vil jeg gerne starte med enkelte personer der kan mod betaling få udarbejdet en plan, samt få udleveret det drik der skal til!
Hvis der skulle være folk her, der har andre gode ideer til, hvordan sådan noget kan håndteres, så folk kan få noget gavn af det, er i meget velkommen til at skrive til mig på nedenfor stående e-mail.

I kan jo prøve at sende hende/ham en mail

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 13:04

>fridaflip

To ting, for det første har vi ikke nogen ideer, har du?
For det andet tror vi ikke på produktet, det er kun til at lokke svage sjæle til at købe noget der koster en formue, der alligevel ikke hjælper, hvor det var bedre at henvise en person med vægtproblemer til en kostvejleder i stedet for.

Hvor mange penge tjenes der ikke i den branche generelt?, og hvor mange forskellige "kure" findes der ikke?

Hvis disse midler havde hjulpet havde vores sundhedsvæsen for længst taget disse midler i brug til behandling.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 13:19

Enig jeg gjorde såmænd bare opmærksom på, at der faktisk lå et sp. gemt i indlægget....

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-03 13:21

> diet
De personer, der har selvtillid til at tabe sig skal nok tabe sig.
Trylledrik eller ej. Tror ikke at du får den solgt her på kandu. Du må finde et andet sted at tjene dine penge.

ans

Kommentar
Fra : 25

Dato : 01-12-03 13:50

Ja, jeg har prøvet det, jeg advarer mod denslags mirakelkure, man bliver dobbelt fed bagefter, den eneste måde at tabe sig på er motion og omlægning af sin kost, det kan være cykling, gåture m.v. man skal sætte sin forbrænding op. Denne metode giver mere varige vægttab. Så alt det pulver er ikke noget værd. For min skyld kan folk gøre hvad de vil, men jeg hopper ikke på pulvervognen igen.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 01-12-03 13:52

NB DET ER USUNDT AT TABE SIG SÅ HURTIGT

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-12-03 14:00

Hej, diet. Du søger forsøgspersoner mod betaling??? -Hvor overvægtig skal man være, og hvor meget får man for det?

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 01-12-03 18:12

Birgitta,- det er dig der skal betale både økonomisk og kropslig, er du villig til det ?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-12-03 18:32

Åh.... det siger du ikk' Dullermaren... sådetlig'meged...

Kommentar
Fra : diet

Dato : 01-12-03 22:44

jeg er såmænd ikke løbet bort ellebye, jeg er lige her!
Jeg kan ikke besvare spørgsmålene i den tempo i måske ønsker da jeg har mange andre ting at tage mig til.

Der er folk her der mener at jeg gøre det for at tjene penge JA! men så lad vi da være ved den tanke! Jeg har bare været alt for åben og har faktisk fortalt hvad jeg har erfaret. Jeg kan kun tale ud fra de erfaringer jeg har. Jeg behøver ikke forsøgs personer, da det er blevet afprøvet på en del mennesker med gode resultater.

Jeg har bemærket at der er folk der hverken vil deres eget bedst eller se andre have det bedre og det ser jeg gang på gang og også her på forum.

Jeg kan ikke blive rig af at have en til to personer til at tabe sig, og det må i da også give mig ret i!
Jeg har som skrevet helt i starten ønsket at bevise enkelte personer om at det kan lade sig gøre, men har da ikke tvunget nogen til noget som helst.

Jeg har her prøvet at give folk der ønsker at tabe sig, en mulighed for muligvis at tabe sig, og da jeg skal bruge en del ressourcer samt tid på det, føler jeg, at det er fair at man tager en vis form for betaling for det.

I øvrigt kan jeg sige at jeg har på nuværende tidspunkt har nogen enkelte personer der er på den kur og nogen på ventliste, om flere melder sig vides ikke.
Men jeg har alene givet muligheden til folk da jeg har følelser for folk der er overvægtige og føler at jeg kan gøre en indsats der kan gøre en forskel. Der er nogen folk der kræver at man giver støtte hele tiden under kuren, og det kan være lidt svært og derfor er viljestyrke vigtigt, da man bliver nød til at følge det man er blevet bedt om for at kuren holder uanset om der bliver holdt opsyn eller ej.

Hør her venner! jeg har hverken tigget eller tvunget jer til at bruge kuren, det er heldigvis op til hver enkelt!
"En træt rejsende må være glad for et æsel, hvis han/hun ingen hest har"

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 23:03

>diet

De essientielle modspørgsmål vi har sat har du enten ikke set eller ønsket at svare på.
Men svar venligst på eet spørgsmål.

Er det sundt at tabe op til 7 kg. på en uge, og hvad er det man taber, i hvert fald ikke fedt, du burde kunne regne ud hvor meget legemeligt arbejde man skal præstere for at forbrænde en sådan mængden, og det er umuligt på en uge. Det kan kun ske på een måde, nemlig ved væsketab, og det er ikke sundt.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 23:20

Glem nu ikke, at kuren faktisk osse indeholder mad.

Citat
Det der skal spises afhænger af vægten, og derfor skal der udarbejdes en plan for hvordan og hvad den pågældende skal spise.

Der vil altid være et væsketab ved en kur - især i den første tid. Jeg kan måske heller ikke lide den kur Diet fremkommer med, men synes dog han/hun har forsøgt at redegøre for sine hensigter.

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 23:29

>fridaflip
Jeg syntes for en gangs skyld jeg skrev pænt.

og som der også står i kuren at man skal indtage yderligere kalorier, eller joule som man opgør det i dag, rettes mistanken mere og mere mod væsketab, og ikke forbrænding. Og væsketab kan være direkte livstruende.

ellebye

Kommentar
Fra : chris112

Dato : 02-12-03 10:35

Personligt selv har jeg prøvet alt.. og det "diet" prøver at sælge, lyder som om den er til de blå øjede og naive!..
Det er faktisk fysisk umuligt at tabe sig 1 kilo om dagen.. medmindre du har en alvorlig sygdom eller som "fridaflip" siger der skal være snak om seriøst væske tab!..
Al respekt over for "diet´s" ide.. men der skal altså motion og motivation til at tabe sig.. og for ikke at tale om en kostomlægning..
Mit bud på en slankekur, og som rent faktisk har hjulpet på mig, er at "leve" som en diabetiker.. forstået på den måde at gå til en diatist, få lavet en kostplan, aftal et nyt møde med vedkommende for så er man faktisk næsten tvunget til at tabe sig.. og tro mig.. kommer man derop og viser at man har tabt sig, får man mere og mere mod på og tilsidst har du tabt dig de kilo man skal, og man kan STADIG holde vægten..

Alt det pille halløj tja.. det er op til hver enkelt at vurdere om det virker.. selv tror jeg, at det er op til folk selv hvad de føler for deres egne kroppe, og hvad de vil udsætte dem for..

chris

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 10:46

>chris112

Du har helt ret, den sundeste form for kost er at leve som var man diabetiker. Som en læge også sagde, "diabetes er den sundeste form for sygdom der findes, da man er nødsaget til at lægge sine kostvaner helt om".

ellebye

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 02-12-03 19:22

Hvis vi skal være seriøse,- det er sådan at hvis man "tvinger" kroppen til et så stort et vægttab på så kort tid, tror vores krop at det er pga. f.eks hungerkatastrofer og lign. ( menneskers genetik kender ikke tidens ideal vægt ) kroppen reagerer ved at blive mere modtagelig for kalorier mm. bagefter , da den jo tror den skal skynde sig at opbygge for at overleve . Men det er da rigtigt at man kan tabe en masse kg. på kort tid, man tager bare det hele på igen med det samme, plus lidt mere. DER FINDES IKKE NOGLE NEMME VEJE TIL VÆGTTAB ,

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 02-12-03 20:57

nåårh nu må jeg lige blande mig lidt...
jo man kan godt tabe sig et så meget som der omtales her på så kort tid...
det er dog farligt og det meste man taber ihvertfald til at starte med er væske..

mine erfaringere er at man godt kan gøre det men det er IKKE ANBEFALES VÆRDI da det er farligt. jeg har selv taget turen; levede af 1-3stykker groft knækbrød også en 1L vand om dagen også kombinerede det med 3timer i fitness center ca 5 dage om ugen... skal lige siges at jeg fraråder dette, og at jeg har lidt af spiseforstyrrelser siden skole starts alderen. grunden til jeg idag vejer hele 80kg er ikke at jeg er kommet over min spiseforstyrrelse men at jeg igennem de sidste 3år har fået så meget forskelligt medicin som har den bivirkning at det giver vægtøgning!

kæmper i dag men at tabe det på en sund og fornuftig måde... der findes ingen lette veje og dem der findes er farlige for dit helbred!..

nå dette var ikke grunden til at jeg skulle blade mig med alt dette men hvordan kan man skrive at diabestes er den sundeste form for sygdom- ja det er sundt at leve efter diabetikker kost da det giver helt sikker vægt tab pga kost omlægningen men diabetes har mange følge sygedomme såsom hjertekar sygedomme osv...
så det er vist ikke en sund sygdom-det er kostplanen som er sund.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 02-12-03 21:01

Hvis man vil tabe sig og vil gøre det i Fitness Center, så er der uddannet personale til dette, d.v.s. kostvejleder, og der er direkte slankehold i Nautilus Brydehusvej i Ballerup, mange har benyttet sig af dette tilbud, og med et godt resultat! Og det er ikke så dyrt.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 02-12-03 21:13

jep sådanne tilbud er der... hos hardwork hedder det fedtmulerne....

min point med mit indlæg er at gøre opmærksom på at det er farligt de er overdreven fantatiske kurer også lige køre opmærksom på at diabetes ikke er en sund sygdom men det er deres kostplan som er sund leve måde!

Kommentar
Fra : diet

Dato : 02-12-03 22:00

Tak for alle henvendelser
Jeg er glad for at se uanset om man er for eller imod kuren her så er der kommet en del ting fream der i bund og grund fortæller at med motion alene kan man komme langt! Der er bare et problem at de overvægtige i høj grad ønsker at tabe sig men vil ikke gøre det ekstra der skal til at tabe sig, og det er at røre sig.

Jeg havde kun ydret ønske om at give dette tilbud med kun et formål og det var at være livredder til dem der måtte ønske. Da det kan være hårdt at se folk tude brøle over at deres vægt er steget så meget, og nu hvor de ønsker at gøre noget ved det, er det næsten umugligt at gøre noget ved det!

Jeg kan lige fortælle at det er nok ikke væske tab man lider af under kuren, da man må drikke vand, saft(speciel), mælk og det drik, der er lavet af friske råvarer.
Om det kan være sund at tabe så mange kilo......, jeg kan kun tale udfra at de folk der har tabt de kilo hos mig har ikke taget på, men de har hellere ikke været alt for over vægtige!
Det har været personer der havde 10-15 kg ekstra på og dem kan man ikke sige er "overvægtige" i forhold til hvad man har set i programmet "livet er fedt"

Hilsen Diet

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 22:31

Godt nok Diet. Jeg tror du har ret i det med motionen. Mange! - og det er ikke kun de overvægtige - gider ikke gøre den indsats med motion, som er den væsentligste faktor for et reelt og sundt vægttab.
Selv om vi drikker vand og andet væske under en kur - vil det dog stadig være væsken der først udskilles og dermed ses som det første i en vægtreduktion...... altså væsketab.

Frida.

Kommentar
Fra : chris112

Dato : 03-12-03 11:55

Vil lige sige at diabetes IKKE er den sundeste form for sygdom, MEN taget andre sygdomme i betrægtning er den da heller ikke så dårlig..

JA der følger også andre "sygdomme" med, men det er i de færreste tilfælde at det ligefrem er livstruende..
For folk der er ekstremt overvægtige, følger der næsten altid sukkersyge med, det vil sige at de får gammelmands sukkersyge, og det er dem der er i risiko gruppen for at få alle de sygdomme HVIS de ikke taber sig, der er feks. blodpropper, åreforkalkning,hjertekar sygdom, blindhed, og hvis de ikke passer på sig selv, kan de risikere at får nyresvigt, leversygdomme..

Men det er underligt, den eneste grund til at "diabetikere" skiller sig ud fra resten "af os andre" er pga deres insulin i kroppen.. Pga så lidt er deres liv nødsaget til at blive lavet om...
Min pointe her var: kan de vende deres liv om 180 grader, kan andre også.. det er bare om at kunne tro på sig selv, og være glad for at de ikke skal SÅ meget igennem som en diabetiker skal.. Det eneste hårde man skal er at dyrke en lille times motion om dagen, og det kan sagtens gøres derhjemme!..og det kan sagtens gøres sjovt!..
Så alt den snak om at overvægtige ikke GIDER at lave motion.. tja.. de tynde kan da heller ikke altid finde overskud!!

Chris.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-12-03 15:04

har du prøvet at tjekke følgesygedommen for personer som har diabetes!
øhhh blodpropper, åreforkalkning, hjertekar sygdom, blindhed, risikere at får nyresvigt, leversygdomme, tab af følelsen i diverse kropsdele fx i fødderne hvilke kan gøre at man mister følelsen helt og derved kan ha svært ved at gå ect. dette er bare et par af de følge sygedomme som du har en øget risiko for at få som diabetikker...!!!!!

soam du skriver ; Min pointe her var: kan de vende deres liv om 180 grader, kan andre også.. det er bare om at kunne tro på sig selv.... for mange evt. overvægtige så ligger der noget psykisk bag deres overvægt og det ikke udelukkende kun tro på sig selv og motion som er løsningen på deres overvægt!

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-12-03 16:12

>Tutfis

Det er rigtigt at diabetes kan have de følgesygdomme som du beskriver, men du skal huske på, at der er to former for diabetes, hvor den insulinkrævende diabetes type 1 er langt den alvorligste. Dermed ikke sagt at diabetes type 2 (gammellmands sukkersyge) ikke er er slem nok - men "passer" man sin SYGDOM med den ordinerede medicin (tablet el. injektion) samt foretager en kostomlægning, er risikoen for følgesygdomme faktisk ikke ret meget større - end for mennesker der lever en hverdag med: overvægt, rygning, alkohol, manglende motion osv... Derfor siges det at sukkersyge er en "sund" sygdom.
Ingen sygdomme er sunde - det siger jo sig selv, men får man en sygdom, hvor det er livsvigtigt at lave sin livsstil om - ja så kan man faktisk godt kalde sygdommen for "Sund"...

Desuden handler dette sp. slet ikke om diabetes, men om Diet's erfaringer med en kur for overvægtige uden diabetes...
Måske er Diet slet ikke interesseret i debatten omkring diabetes, men så må han/hun jo lukke sit sp.

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 16:36

>diet

Jeg vil ønske dig en god jul.
Logger af fra dette spørgsmål.

mvh ans

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-12-03 18:03

god Jul - livet er fedt!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-12-03 18:17

det var heller ikke det jeg ville debatere; men når folk skriver at diabetes er en sund sygdom osv. så er man sgu nødt til at lige gøre dem opmærksom på at diabetes om det er type 1 eller 2 ikke er en sund sygedom desuden selv om du får det insuline i caps eller injektion form og lever sundt osv så har du stadig en øget risiko for at få disse følge sygedomme

god jul....

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-12-03 18:23

Overvægt kan altid give sygdom! Og en enorm slitage på hjertet.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-12-03 18:36

helt rigtig det kan overvægt!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-12-03 20:54

>tutfis
Jeg tror simpelthen at du har mistet poiten i udtalelsen om at diabetes er en "sund" sygdom....

Den risiko for kredsløbssygdomme som diabetes kan give - den risiko lever de ekstremt overvægtige med hver dag...

Diabetikkeren gør bare noget ved problemet - hvorimod nogle overvægtige bare lader stå til - og dermed udsætter sig selv for selvsamme sygdomme....

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 08:16

frida jeg har ikke mistet pointen....

men jeg kan bare ikke give jer ret i det, da jeg kommer fra en diabtikker familie og har venner selv som er diabetikker. dette er ikke det rigtige sted at diskutere dette!

pointen er selv om diatetikker gør noget ved problemet så har du stadig øget risiko for at få de følge dygedomme.

ja NOGLE overvægtige bare lader stå til - og dermed udsætter sig selv for selvsamme sygdomme....

tutfis

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-03 14:11

Ja korrekt fedme er MEGET farligt!

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 05-12-03 09:42

Nu synes jeg nok lige vi skal passe på at vi ikke kopper på det første og bedste "produkt" som man forsøger at sælge her på siderne. Ingen superkure, eller mirakelkure virker. Det eneste der virker er en nøje kontrol med kosten, korrekt forhold imellem proteiner, kulhydrater og fedt. Alt andet er rent plattenslageri.

Kommentar
Fra : lwp1

Dato : 07-12-03 20:03

Måske havde Diet fået flere "kunder" i butikken hvis han ikke skulle tjene på sin interesse for de overvægtige!
Diabetes følgesygdomme er ikke til at kimse af. Min kusine fik amputeret begge sine ben, mistede synet og sine tænder, og hun døde som 35 årig af diabetes følgesygdomme. Det skal retfærdigvis siges at hun ikke fulgte lægens råd om diæt, m.m. Hun syntes ikke livet var værd at leve, hvis hun ikke måtte spise/drikke det hun havde lyst til. Hvis man har viljestyrken behøver man altså ikke købe nogen "mirakelkure", så kan man "nøjes" med at spise sundt og motionere.
Det man evt. kunne bruge hjælp til, er hjælp og motivation til at spise sundt og motionere. Det er altid sjovere at motionere sammen med nogen og nemmere at tage sig sammen til det, hvis nogen venter på at man kommer.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-03 20:08

Diabetes i sig selv uanset den ene eller den anden type, skal man helt sikkert tage alvorligt, men lægger man sine kostvaner om til det en diabetikker må spise, så lever man et sundt liv.
Alt suppleret med motion.

ellebye

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-12-03 20:25

Ja hvis man lever som diabtikker og supplere med motion så lever man et sundt liv.... og det bliver nemmer og sjover hvis man har nogen til at støtte en og til at motionere med. selv om diabetikker følger lægernes råd og lever som lægerne råder til...så kan de stadig få de alvorlige følgesygedomme!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 07-12-03 21:43

Ja, nu syntes jeg at Diet kan uddele sine point.

Kommentar
Fra : mfashion

Dato : 11-12-03 17:11

jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om den kur. Jeg er villig nok til at prøve den, selvfølgelig vil jeg gerne vide pris osv. Er der mulighed for at skrive til mig vedr. hvordan vi kan snakke sammen?

Venlig hilsen
Mfashion

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-12-03 17:16

Belejliget, som taget ud af mørket, dukker en hel almindelig bruger op i dag, som formentlig slet ikke har læst noget om denne debat, og godt vil prøve kuren.

Godt timet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-12-03 17:19

>Mfashion

For ligesom at lægge låg på, står diet e-mail faktisk nederst.

Kommentar
Fra : itvivl

Dato : 15-12-03 10:48

det er ikke sundt, og det er garanteret vand,den storste del af tabet..Eller hvordan er maalingerne der?

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-12-03 10:52

Alle svært overvægtige kan tabe 4 - 7 kg ved blot at tage vanddrivende te i 1 uge, men det giver ikke noget fedtab, så jeg synes mildest talt at alle de kvaksalvere der lover vægtab på mirakelmåder skulle tage og pakke sammen. Den eneste måde at tabe sig reelt på er en nøje kontrol med hvad man spiser

Kommentar
Fra : chris112

Dato : 18-12-03 16:14

Alt den snak om diabetes er nået til et niveau nu hvor jeg siger at det ikke var der jeg ville hen med det..
Min pointe var at med kostomlægning og motion, og motivation kommer man længere end med alverdens slankepiller..

Selvfølgelig ville man tage en lettere vej hvis der var en, men det er der bare desværre ikke..
Slankepiller mætter fordi du skal drikke en 1/2 liter vand inden du spiser.. hvis man nu bare undlader at tage slankepillen men stadig drikker det vand inden man spiser, virker det akkurat på samme måde, du er faktisk allerede mæt inden du skal spise, og "grov æder" ikke som man måske ville have gjort..
Men er man flere om at stå sammen om den slankekur, gør det bare det hele meget nemmere..

God jul til alle!
Chris.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 08-01-04 19:32

jeg mener at have læst et sted (ingen tager mig på ordet og alle er velkommen til at kritisere) at det er vigtigt en gang imellem at indtage vandrivende midler hvis man ikke træner, fordi for meget vand i kroppen i for lang tid (meget lang tid) vil begynde at få gele agtig struktur (der bla. på kvinder på lårene viser sig som cellulites (appelsinhud) og igennem endu længere tid igen, omdanner sig til en slags fedt.
Det har jeg læst i et seriøst tidskrift (mener nok der var helse som fås på apoteket), men om det var en teori eller en hypotese eller var bevist kan jeg ikke huske.
Men det virker da egentligt da også logisk ikke?

Eller hvad?

Kommentar
Fra : Krea

Dato : 11-01-04 19:06

Nej, det er ikke rigtigt. Væskebalancen i kroppen regulerer dig selv bla. efter mængden af glycogen i musklerne. Og appelsinhud har intet med væskebalancen at gøre, det kommer af hormonelle årsager. Hvis man dog alligvel føler man har lidt for meget væske i kroppen kan det anbefales at drille 5-10 liter light cola på en dag....et trick mange Bodybuildere bruger dagen før en konkurrence for at fremstå så skarpe og definerede som overhovedet muligt.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 11-01-04 23:46

Hvad er dine kvalifikationer for at vide det, eller din kilde?
Bare af nysgerrighed

Godkendelse af svar
Fra : diet

Dato : 11-03-06 16:52

Tak for svaret fridaflip.