/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DVD brænder
Fra : RaB
Vist : 321 gange
30 point
Dato : 29-11-03 17:56

Hvorfor et program skal man bruge til at brænde dvd film med?? for hvis den fylder over 700 mb kan jeg ikke brænde det..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-11-03 18:06

Der finde 2 gænse programmer

mydvd og nero burn

Fordelen ved mydvd er at du kan brænde en .avi fil direkte til din dvd-skive.

Ved nero, hvis der er tale om .avi filer skal disse først konverteres til mpeg2 format, før de kan brændes.

Slutresultatet er stort set lige god kvalitet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-11-03 18:09

Jeg har ikke prøvet det, men der findes et program Cheetah DVD burner, det er et shareware til 25 dollar.

PRØV DET

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 29-11-03 22:12

Jeg tror RaB taler om film på CD skiver 700mb.RaB ,på en DVD er 4,5 GB og du skal bruge en DVD brænder ,du kan brænde på cd skiver så du kan se dem på PCén .
Mvh Ole

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-11-03 22:20

ja