/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kvide-kvinde / mand-mand
Fra : sexylady
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 27-11-03 13:07

Lige et spørgsmål til....
Hvordan får man fortalt sin kæreste at man godt kunne tænke sig at
være sammen med en af det samme køn UDEN at gå fra kæresten...
Kæresten har selv sagt god for det og spurgt om jeg ville mens kæresten var med på en kigger
men har ikke fået sagt
mit endelige ja endnu....
Tænder lidt på at prøve....
Er jeg underlig?Skal jeg gøre noget ved det?
Sexylady

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 13:11

>sexylady.

Du er IKKE underlig - Det andet må andre svare dig på.

Ram

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-11-03 13:12

Fyr den dog af, få så meget ud af livet som muligt.

Kommentar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 13:16

TAK skal I have - jeg kunne godt finde på at tage det op så....

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-03 13:55

Han kan lære en masse af af at se på det Og du får en ny oplevelse..

Oplevelser er det der gør livet værd at leve, så svaret herfra er - Ja selvfølgelig.

Godkendelse af svar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 13:56

Tak for svaret JensT.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 27-11-03 15:09

Nu gælder det så bare at finde den rigtige - Hvis det kniber, så prøv i stedet at snak detaljeret med kæresten om hvordan du kunne tænke dig et forløb var - det i sig selv kan sætte tilfredsstillende fantasier igang og revitalisere i en grad der måske helt sparer jer for at "vove pelsen"

Ellers kan man evt. vove pelsen med en professionel... Det giver ingen utilsigtede følelses komplikationer
http://www.massagemarked.dk/default.asp?action=addetail&adid=66

- God fornøjelse i alle tilfælde