/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Referater?
Fra : food_life
Vist : 479 gange
200 point
Dato : 27-11-03 10:42

Hvor får jeg oplyst om bestyrelsesreferater fra en fondsbestyrelse er tilgængelige for medlemmer af fonden?

MVH

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-03 10:50

Hej Food_life

Bestyrelsen må have et sæt vedtægter, og der burde det stå.
Det kan være forskelligt fra bestyrelse til bestyrelse, om man tillader at medlemmerne må læse referaterne. Sådan var det i hvertfald, da jeg var i bestyrelsen i NATTERAVNENE, så jeg tror ikke du kan finde svaret andre steder.

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 10:54

Det kan du her:
http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/A19920069829-REGL
(lov om fonde)
MVH
JMS

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 27-11-03 11:04

Desværre nævnes referater ikke i denne lov!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 11:08

Undskyld, misforstod spørgsmålet
Toupie har ret, det skal fremgå ef vedtægterne.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 16:08

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlig end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her.

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 04-12-03 17:18

Det er da op til dig selv - og jeg lukker spørgsmålet når jeg synes at tiden er inde!

MVH

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-12-03 20:28

Food_life

Du har helt ret i at det er op til dig hvornår du vil lukke spørgsmålet.......meeeen det går nu får at være almindelig høflighed, at komme med lidt respons, så man ved om du har kunne bruge svarene til noget, eller om du venter på mere kvalificerede svar

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 04-12-03 21:37

Tak for svaret Toupie.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-12-03 21:49

Food_life

Det var så lidt, håber det har hjulpet dig....ellers må du spørge igen

// Toupie