/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gamecube/ Zelda
Fra : ullabell
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 26-11-03 13:36

Jeg har overvejet at købe en gamecube,nu er prisen nede i et leje hvor jeg vil være med.Jeg syntes bare at have hørt rygter om at den er ved at udgå,er det rigtig?
Samtidig så ved jeg der findes et gamecubespil"Zelda-the windwaker" hvor også spillet "Ocarina of time"ligger på.Er der nogen der ved hvor man får fat i det?

Accepteret svar
Fra : affe

Modtaget 50 point
Dato : 27-11-03 15:57

så en gamecube inde i EB games idag til 1200 kr med "Zelda-the windwaker".

Godkendelse af svar
Fra : ullabell

Dato : 09-05-04 09:36

Tak for svaret affe.