/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
I ME kan ikke opdatere fra Windows
Fra : jbln
Vist : 300 gange
100 point
Dato : 21-11-03 12:15

Når jeg forsøger at opdatere går min ME tilsyneladende i stå.
Jeg husker at have fået fortalt noget om at ME gemmer en bunke filer under 1 kb, som kan blokere for installation/opdatering
Hvordan finder og sletter jeg dem?
Jeg har slettet i Win/TEMP
Jørgen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-11-03 14:46

Jeg har kørt med WinME i tre år og har aldrig haft problemer med at installere eller opdatere,
så at WinME skulle gemme en bunke filer, som blokerer, tror jeg er en skrøne.

Men selv det bedste operativsystem kommer hurtigt til at køre ad pommern til, hvis man
ikke har værktøjer til at fjerne spyware, glemte nøgler i registreringsdatabasen og
andet ragelse.

Jeg vil derfor foreslå dig at gå ind her http://www.spywarefri.dk og hente både Ad-aware
og Spybot. (Vælg "Værktøjer" i menuen til venstre).

Derefter kan du så hente RegCleaner her: http://www.pcmedixwebs.com/regclean.htm
(Medmindre du har helt styr på registreringsdatabasen, skal du kun slette de nøgler,
der af programmet angives som sikre at slette).

PS! Jeg går ud fra, at du har kørt en opdateret virusscanning. Ellers kan du benytte
online-scanneren på Spywarefri's forside.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-11-03 14:53

PPS! I det ovenstående har jeg forudsat, at det kun er Windows Update, du har
problemer med at downloade fra.
Gælder problemet download generelt, må du lige vende tilbage.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-03 17:04

Hej Rellom - jeg har lige prøvet din henvisning - den fjernede rigtig mange.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom