/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Medion MD 9700
Fra : michaelarbon
Vist : 601 gange
20 point
Dato : 20-11-03 20:41

Jeg har købt en brugt MD 9700 og har downloaded softwaren, men kan ikke overføre billederne til min PC. Jeg har XP operativsystem. Softwaren er på dansk.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-03 20:47

Hvad sker der når du sætter USB stikket ind.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : kokjo

Modtaget 30 point
Dato : 20-11-03 20:59

Jeg har selv sådan et camera, havde selv problemer, med at pc´en ikke kunne finde kameraet. Det skyldtes at USB-porten ikke var installeret. ...... prøv at tjekke det!!

kokjo

Godkendelse af svar
Fra : michaelarbon

Dato : 21-11-03 08:48

Tak for svaret kokjo. Det har været noget frustrerende! Jeg går straks i gang med USB fejlfinding. Jeg bruger i øvrigt en USB hub købt i vores lokal Netto - tror du den kan fejle?
MVH
Michael

Kommentar
Fra : mickey3000

Dato : 09-04-04 16:27

Jeg har samme problem med mit kamera... men mine usb porte er installeret. Min computer der har XP, har genkendt kameraet som MD 5995... ???? Så hvad sker der her??