/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
autostol
Fra : Dullermaren
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 18-11-03 17:47

Kan man få en autostol Ca. 18- 30 kg. der kan monteres i hoftesele ? Den skal selvfølgelig være godkendt .

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-03 18:05

prøv ved www.fdm.dk hvis ikke de ved det så prøv ved evt.biltilbehørs foretninger

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-03 18:14

Hvis du ikke kan finde en til så mange kg. må du prøve hos specilister til handicapstole, feks. carfix i Århus, men den slags er dyre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 14-03-04 10:33

spørgsmålet er stadig aktuelt

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 14-03-04 10:34

spørgsmålet er stadig aktuelt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-03-04 12:38

http://www.taenk.dk/test/sikker/
Her er 3 størrer undersøgelser af børneautostole, eller må du jo henvende dig til Carfix.
Ellers var det måske en god ide, i at fortælle nærmere, for et barn på 30 KG kan vel side i alm. sele, og hvis det er handicappet, skal kommunen jo skaffe sæde?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 09-05-04 20:02

Tak for svaret 1133.