/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
BUNKER TRADER
Fra : stokeren
Vist : 5014 gange
220 point
Dato : 18-11-03 11:47

Hej

Er der nogen der ved hvor meget en BUNKER TRADER (olie til skibsfarten) typisk tjener om måneden?
På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Stokeren

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 230 point
Dato : 18-11-03 12:48

Det er meget stor forskel, på hvad de tjener. Her er typisk tale om en lav fast løn + provision. Så hvis du handler et stort parti bunker, indkøbt til meget lav pris, og sælger det til en der virkelig mangler det, er fortjenesten astronomisk.
Så noget typisk løn om måneden, tror jeg ikke der findes.

håber du kunne bruge, denne lille info til noget.

MVH

Kommentar
Fra : stokeren

Dato : 19-11-03 14:19

Hej igen

Tak for det hurtige svar Viskinge
Vil det samme gøre sig gældende for en trainee stilling. Jeg er nyuddannet og skal til samtale om en traineestillingi Århus.....

Mvh Stokeren

Godkendelse af svar
Fra : stokeren

Dato : 02-12-03 17:21

Tak for svaret viskinge.