/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CD Brænding
Fra : kj
Vist : 407 gange
300 point
Dato : 17-11-03 11:59

Jeg har en Yamaha 6416S SCSI brænder. Softwaren er NERO.
Når jeg brænder fungerer alt tilsyneladende rigtigt, dioderne på brænderen virker som de skal, brændingen forløber og aflsuttes på normal vis tilsyneladende ingen fejl.

Der er bare intet som helst på skiven bagefter.

Hvad er der galt, og findes der et testprogram man kan bruge.
hilsen
kj

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 17-11-03 12:02

jeg har haft det samme problem men det ophørte da jeg Enablede "Multi Session"

Kommentar
Fra : sferling

Dato : 17-11-03 13:49

Er du sikker på du har sat programmet til at brænde ?
Det meste software kan sættes til 3 måder at virke på - 1. simulere 2. simulere og derefter brænde hvis ingen fejl 3. brænde direkte
Under simulering lyser dioderne som blev der brændt rigtigt.
vh Søren

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-11-03 23:10

Er fejlen lige opstået? Prøv med et andet mærke CdR? Ellers lyder det godt nok som brænderen er stået af! Havde en lite-on der gjorde det samme! Den fik jeg byttet!