/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kunstnere til Dansk Sang
Fra : Palle19
Vist : 375 gange
120 point
Dato : 16-11-03 13:46

Jeg har for nyligt fundet sangen Afrika hvor der en masse danske kunstnere som synger sangen.. men nu er jeg kommet til spørgsmålen er der nogen som ved hvem som synger de enkelte strofer i sangen???????????

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 17-11-03 12:19

I 80'er sangen: "(hvis vi gir en hånd til...) Afrika", var nogle af kunstnerne bl.a.:
Steffen Brandt, Søs Fenger, Thomas Helmig og Mek Pek!?
jeg ved ikke lige hvilken strofe hvem synger.... men lyt dig frem god fornøjelse

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 03-12-04 22:53

Alle sanger i 80´erne.

Marie Bergman / Steffen Brandt / Donna Cadogan / Lise Dandanell / Elisabeth / Michael Elo / Michael Falch / Søs Fenger / GNAGS / Poul Halberg / Thomas Helmig / Lars Hug / C. V. Jørgensen / Flemming "Bamse" Jørgensen / Mona Larsen / Anne Dorte Michelsen / Allan Mortensen / Lars Muhl / Nanna / Gitte Naur / Frede Norbrink / Mek Pek / Sanne Salomonsen / Henrik Strube / Henning Stærk / Leif Sylvester / Lis Sørensen

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 04-12-04 16:17

Hej Johnny80 ved du hvilke strofer de synger hver i sær

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 05-12-04 18:32

Desværre ikke... Jeg har snakket med Nanna. Hun kunne ikke engang hjælpe mig. Nanna har skrevet sange og musikken.