/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 5100
Fra : rap_anden
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 12-11-03 12:17

hej jeg ville høre om der er nogen der har noget godt/skidt at berette om denne tlf.....

Videre ville jeg hhøre om jeg bliver snydt, jeg skal give 1899 for tlf'en uden abonnoment og simlås.

svar gerne...TAK

Kommentar
Fra : mizz86

Dato : 12-11-03 12:34

Jeg har denne tlf. og har kun godt at sige om den!
Den virker lige så godt som lovet, og der har aldrig været fejl i den. den har en rigtig god farveopløsning og billederne er derfor rigtig tydelige
Mht prisen lyder det som et godt tilbud! Jeg gav 12 eller 1300 kr. med TDC abonnomen - og telefoner er jo altid dyere uden abonnoment!
Desuden har jeg også det kamera man kan købe til telefonen, og det virker også rigtig godt!

Knuz Lea

Kommentar
Fra : rap_anden

Dato : 12-11-03 13:03

Rap anden, sender et stort rap til den dejlige pige lea, som sendte et svar.....RAP RAP!!!!
så skulle det være gjort.

Knuz Rap anden