/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Antal timer/minutter udfra time felt i m~
Fra : PlopFun
Vist : 288 gange
100 point
Dato : 11-11-03 11:23

Hej alle i klogere hoveder

Jeg har et felt i min sql der hedder "dato" hvor der sættes time() ind når man submit'er i mit php script.
Lad os siger jeg nu har 3 Inserts i min sql med hver deres forskellige dato i feltet "dato" og jeg så vil sammenregne hvormange timer og minutter der er imellem første og anden Insert, og udelade Insert 3 i bergningen.
Hvordan dælen gør jeg det ?
Formatere jeg det først til tt:mm:ss ?
Kan det gøres i en MySql query, f.eks med SEC_TO_TIME ?

På Forhånd tak
Svend

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 13-11-03 00:05

PlopFun

Jeg kan ik lige hjælpe dig med dit spørgsmål men jeg kender et sted hvor de gerne vil hjælpe dig... det er samme system som det her.. men der er de bare lidt klogere...
http://www.solutions2all.dk/
Du skal godt nok oprette dig... men lav en e-mail på ofir så går det sq nemt :D håber du finder ud af det