/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer - kan ikke vise "Overs~
Fra : kurtsen21
Vist : 382 gange
40 point
Dato : 06-11-03 12:07

Jeg har gennem længere tid ikke kunnet få vist "Oversigt" over besøgte web-sites.
Benytter XP prof. samt Internet Explorer 6.0 (begge fuldt opdateret).
Når jeg klikker på "Oversigt" i IE, åbnes oversigten, og der vises flg. ikoner/mapper:
For 3 uger siden / For 2 uger siden / Sidste uge / mandag / tirsdag / idag
Alle mapper er desværre tomme.
Jeg har checket i Internetindstillinger / Generalt / Oversigt -
Antal dage siderne skal gemmes i oversigten er angivet til 20.
Jeg har ikke benyttet knappen "Ryd oversigten" og har ej heller under "Midlertidige Internetfiler" benyttet "Slet cookies" eller "Slet filer".
Har du et godt bud?

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 06-11-03 12:35

Prøv at gå ind på kandu og se så om der er noget i oversigten

Hilsen Dark_Magician

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-03 12:45

Og du har heller ingen programmer, der "rydder bulen"
- Norton CleanSweep eller lignende?

Kommentar
Fra : kurtsen21

Dato : 07-11-03 14:24

Tak for svar til Dark_Magician og Rellom
Jeg har ikke fundet svar på mit spørgsmål ved at søge på kandu, men ser at et par stykker har været ude for det samme som jeg. Jeg har samme problem på 2 forskellige PC-er. Måske er det opstået efter en opdatering...
Til Rellom - nej jeg har ikke nogle programmer, der "rydder bulen" (mig bekendt).

Kommentar
Fra : resten

Dato : 07-11-03 16:02

Prøv og slet dine midlertige internetfiler

funktioner -> internetindstillinger -> slet filer

IE 6,0 kan godt finde på at lave underlige ting hvis din temp mappe er stor.

Og prøv at scan maskinen for spyware med spyboot og når det er indstaleret så husk at opdater programmet.

http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download