/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
defekte mobiltelefoner købes
Fra : peteraxelsen
Vist : 428 gange
5 point
Dato : 05-11-03 02:42

næsten alt kan jeg bruge send en email med hvad i har og hvad det skal koste til

MGO@OLSEN.TDCADSL.DK

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 08:11

Jeg må henvise til QXL eller Blå avis ..Guloggratis ..Dette er ikke et køb og salg forum!!

Med venlig hilsen
Mango

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-11-03 09:50

Jeg kan kun erklære mig enig med >mango.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-11-03 10:27

>Mango.
Nu skal du ikke bare sidde der, og hitte på dine egne hjemmestrikkede regler

Hvor står det henne??

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp
[citat]
Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt
[/code]

Med en let omskrivning kunne spørgsmålet se sådan ud:

SP:"Hvem vil sælge mig defekte mobiltelefoner"?
SV: ??????????????????

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 10:46

Ram jamen det gør det jo ikke vel???

Iiiiiihh altså..hmppfffff RAM !!!!!!

Du ved så udmærket også at det ikke er tilladt at lægge køb og salg annoncer ind på kandu...du kan bare ikke nære dig, du sætter gudhjælpemig spørgsmålstegn til alt *LOL*

Det er også udemærket *GG* MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN husk nu lige at vi andre ikke nødvendigvis behøver at høre ALLE dine filosofiske spørgsmål til livet *LOL*

MVH Mango

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-11-03 10:57

>Mango
Er det essensen i det skrevne eller det faktisk skrevne det tæller??

Og igen - Hvor står det, at det ikke er tilladt?? Og ligeledes hvor står det, at det ikke er et køb & salg forum??

Og så lige tilsidst, er det Mango m.fl. eller Kandu der bestemmer

PS. Jeg mener ikke, at min opponering kan kaldes en filosofisk holdning, men nærmere et opgør med autonome tendenser.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 11:21

Nææhh du har ret...det står ingen steder..Der kan du se!! Jeg som gik og troede det stod et eller andet sted, da jeg har set mange før mig, fortælle andre brugere at det ikke er et køb/salg forum det her!!

Oki...jeg har da også nogle ting jeg vil have solgt og det er da meget nemmere herinde *GG*

Så det kan være jeg skal lave en liste over de ting jeg har til salg????

Hvad med dig Ram? Har du ikke et eller andet?

Jeg har nogle mørkegrønne lædermøbler 1+3´er jeg gerne vil af med!!
1 sofabord i træ
en reol

og så søger jeg en super lænestol

Så..nu er jeg også med *LOL*
MVH Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-11-03 11:29

>Mango.

Det kan man da kalde en tallerkenvending Mango... Du skal ikke altid lytte til hvad alle de andre siger - Bare lyt til mig

Nej tak - jeg skal ikke ha' dine gamle ihjelsiddede flaskegrønne uopskårede-mocca møbler. Men tak for tilbuddet.

Hvad lænestol angår - Du skal bare prøve at sidde på skødet af mig, så vil du aldrig andet.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-11-03 11:32

For lige at blande mig. Kunne man ikke forespørge Kandu, om man kunne oprette en kattegori der hedder køb/salg. Det vil løse en del konflikter her på kandu omkring det moralske/umoralske hvad mening man nu har.
Hvis man så samtidig lagde netop sådan et enme ind på usernet, kunne det måske samtidig komme andre til gode.

Vi kan diskutere dette emne i en uendelighed men hvem har ret?, i den sidste ende svareren selv.

mvh
ellebye

PS! >mango hvad skal du have for møbelsættet?, er du til at forhandle med.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 12:30

De møbler er bestemt ikke ihjelsat !!! Om jeg må be !!

Jeg er altid til at handle med ellebye...hmm prisen ? det ve´je skut do !! En tusse vil jeg tro !!

Mango