/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kan ikke finder driver til mit kort.....~
Fra : Mauto
Vist : 295 gange
30 point
Dato : 03-11-03 16:39

Jeg kan ikke finder mit grafikkort til min computer eller sagt på en anden måde jeg kan ikke finde driver til mit grafikkort, computeren er en bærbar Compaq.

Jeg har prøvet 1000 ting men det virker bare ikke.. Pleace kan du hjælpe mig..?

Kommentar
Fra : PornZstar

Dato : 03-11-03 16:43

hvad hedder Grafik Kortet..

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-11-03 16:44

Jamen det er jo LIDT svært at vide hvor man skal søge henne hvis du ikke giver os mere at arbejde med... Compaq har trods alt lavet MANGE laptops... Et navn eller model ville være godt... Ellers tjek www.driversguide.com (user/pass = drivers/all)

Kommentar
Fra : Mauto

Dato : 03-11-03 16:47

Det er det jeg ike ved for eller kunne jeg jo godt finde en driver jeg har kun 16 farver og det er ikke lige så fedt men jeg tænkte på og man ikke kunne få et program det kunne finde hvad det hedder...

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-11-03 16:50

hmmm du må da have et eller andet der signalere din bærbars model... prøv at vende den på hovedet og se om der ikke står noget i bunden, eller de papir du har hvis du købte den fra ny eller fik overdraget dem

Kommentar
Fra : Mauto

Dato : 03-11-03 16:57

Marke/model Det er en Copmaq model: armada 1580DT

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-11-03 17:01

okay... skal lige have at vide hvilket windows du bruger

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-11-03 17:04
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-11-03 17:10

Du kunne prøve dette lille program.
Fresh Diagnose
Fra http://www.freshdevices.com/ rul lidt ned.
Emesen.

Kommentar
Fra : Mauto

Dato : 03-11-03 17:11

jeg bruger windows 98 Me

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-11-03 17:19

Tror så det er denne du skal have fat i...

http://h18007.www1.hp.com/support/files/Armada/us/download/8076.html

Kommentar
Fra : Mauto

Dato : 03-11-03 17:46

jaah jeg kan stadig ikke få det til at virke det der linkz du har skrevet er til en armada 2000 famaly eller sådan noget

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-11-03 05:44

Du kan prøve at dawnloade dette program >>>>
AIDA32 - Enterprise System

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Der kan man som reglen se hvad ens hardware hedder/version der plejer
også at være et link til producenten og driver dawnloade siden
til den specefikke hardware man kan dobbel klikke på,du skal lade
programmet komme igennem din firewall når du klikker på de forskællige
links i programmet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Mazey

Dato : 05-11-03 01:38

Ok... hvis du går ind på dette link.
http://members.driverguide.com/index.php?action=dosearch&dp=2&sm=e&fzz=d&qm0a[0]=armada&jmda[0]=and&jmda[1]=and&jmda[2]=and&jmda[3]=and&jmda[4]=and
det er www.driverguide.com
Username: drivers
Password: all
Det er et direkte link til en grafik driver til armada 1500 serien og til windows 98

-håber du kan bruge det.
Mvh
Mazey

Kommentar
Fra : Mauto

Dato : 06-11-03 20:04

Nu tror jeg jeg har fundet noget jeg fandt et sted hvor der stod:

Cirrus Logic 7548   Grafik Kort

Kommentar
Fra : RuneN

Dato : 01-12-03 01:51

Værsgo .. her har du en driver... http://www.cirrus.com/en/support/drivers/index.html