/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Hvad er lønnen? Varemodtagelse?
Fra : maya123
Vist : 742 gange
200 point
Dato : 31-10-03 13:33

Hejsa
Kan I svarer på dette, gerne inden søndag.
Hvad er lønnen for en fuldvoksen mand, der arbejder i en varemodtagelse, 37 t. pr. uge. Desværre lukker samtlige fagforeninger kl. 12 hver fredag. Det er ikke på lageret, men altså i en vare(r)modtagelse, hvor varerne kommer, skal sættes på køl eller lager, tælles op, skrives ned osv. Har selv prøvet div. fagl. hjemmesider, uden resultat.
Gennemsnits månedslønnen er også ok.
Venlige hilsner fra maya123
og god weekend

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 31-10-03 14:22

Hej maya123 gå altid efter overenskomsten, så bliver du aldrig skuffet, jeg tror vist nok den ligger på 94 kr.
mvh
nsl

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 31-10-03 16:02

Den mindste udbetalte løn ifølge overenskomsten mellem Co og Dansk indutsri er 88,40kr/t Men den normale løn er svær at sige da der er stor forskel på om du bor sjælland Fyn Jylland Men tror godt du kan regne med de 100kr/t uden at blive skuffet. Der ses bort fra opstarts/oplæringsløn osv.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 31-10-03 17:18

Da jeg somsagt ikke ved hvor i landet du kommer/han kommer fra så pøv at gå ind på www.google.com og søg på lønstatistik Der kommer en masse links frem som ser relevante ud.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 31-10-03 17:20

HeHe.. det er altså ikke fordi jeg ikke kan stave... Men nu har jeg haft laptop i snart et år og har stadig ikke fundet ud af hvordan man skal trykke på de knapper for at få det hele med.. Men bare du forstår hvad jeg skriver så går det vel

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 31-10-03 17:31

Tak for interessen og svarerne.
Ser lige om der ikke kommer nogle mere præcise svar, måske fra en som selv er i den branche og ved hvad grundlønnen er. Jeg ved godt alt det med tillæg, skal lægges oveni.
VH maya123

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 31-10-03 17:39

Hvis du frks. skrev hvor i landet det drejer sig om ville det være meget lettere at finde en ca. løn. Også selv om der kommer en herind fra samme erhverv. Den er meget forskellig i forhold til hvor arbejdspladsen er i landet..

Men www.google.com søg på lønstatistik og måske hvis i er heldige finder i lønnen på netop hans virksomhed

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 31-10-03 18:01

Hej
Det er København, det drejer sig om.
VH maya

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 200 point
Dato : 31-10-03 19:14

Hej igen..

Det var det næmeste jeg kom i denne omgang. http://www.lager-handel.dk tryk på linket Fagligt>overenskomst>lønstatistik

Og vender da tilbage hvis jeg skulle støde på mer

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 03-11-03 07:25

Tak for svaret copycatDK.
God dag fra maya123