/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
"Download"DCC Pending (mIRC)
Fra : hustlerh
Vist : 384 gange
49 point
Dato : 30-10-03 22:19

Wuzup...............
Er der nogen der kan sige hvad man gør sådan en besked her? "You have a DCC Pending, set your client to recieve transfer"
Det er selvfølgelig i mIRC, hvor besked kommer, og det er når jeg har sendt en besked til en bot.
Hvad betyder sætning og hvad gør man ved den?

Later........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-03 00:00
Kommentar
Fra : snapshot112

Dato : 31-10-03 09:11

udemærket link tedd tak for det :)

hustlerh det betyder at den bot du sendte beskeden til sikkert /xdcc [botnavn] send [filnavn] #[pakken] har forsøgt og sende filen til dig og at du skal acceptere den. Hvis du ikke får en dialog box op kan det skyldes du har forkerte indstillinger i din IRC client eller at scriptet du bruger indeholder fejl som stopper for overførslen.

lidt avhængig af dit script skal du finde frem til menuen "dcc options" og sætte den til enten at meddele når du får en fil tilsendt (dvs den kommer med en dialog box som siger at du skal "acceptere" eller "anullere" hvis du derimod sætter den til at "auto accepte" får du automatisk filen fra botten. OBS hvis du sætter IRC til at auto accepte er der STOR risiko for folk kan sende dig virus og du får den så altså automatisk ind .. det er absolut ikke sikkert du ligger mærke til det da filen ikke behøver at være ret stor for at lave slem skade.

Nedenfor er 2 link til XDCC search engiens hvor du kan finde bots netværker og servere så kan du bare gå i krig.

http://www.xdccsearch.com/flash/index.html
www.packetnews.com