/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
poularnes "Luft i budgettet"
Fra : ram2
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 28-10-03 22:20

>poularne

Hvis dit tip "Luft i budgettet" ikke er bedre end din fantastiske fidus med bank og skattevæsen, så er det helt ligegyldigt.

I øvrigt noget spooky, at du ikke kan lægge dine oplysninger på Kandu - i stedet for at spille Karl Smart og bede brugerne om at maile dig privat.

Er det noget du selv skal score kasse på??

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-10-03 23:14

Jeg kunne da godt tænke mig at få information om billigere telefonregninger, MEN jeg mailer ikke privat til en bruger her på kandu.
Hvorfor kan du poularne ikke bare give det som et tip????, så alle brugere kan nyde godt af det uden at maile dig privat?

mvh ans

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 29-10-03 01:27

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående, OG SÅ UNDER 2 FORSKELLIGE TIPS.

ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-10-03 09:00

http://www.kandu.dk/dk/spg/23265

ka' i huske ham? Det var klart en af de bedre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 09:12

Hejsa
Ja jeg så godt nok samme tips... og tænkte også mit, så jeg tilslutter mig ramses lidt spørgende (i det skjulte) kommentar / spørgsmål.

ans... lyder lidt åndsvagt at et grovvare selskab har telefoni, men se http://www.dlg.dk/dk/ (bruger dem selv)
Citat
DLG Service A/S giver følgende rabatter på din fastnet telefon regning:
10% på abonnementet. (Standard og ISDN abonnement)
20% rabat på samtaler både ind og udland.
Derfor tilmeld dig allerede i dag på tlf. 99 96 22 22 eller send en e-mail på hml@dlg.dk

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 10:03

>3773.

Du henviser til en tråd jeg ikke havde set - hold da op en kanon joke

I forlængelse af denne, kan jeg passende lægge dette link: http://www.jp.dk/kp:aid=2084234/

Den sidste IDIOT er ikke født endnu, men det er den sidste PLATUGLE heller ikke

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 10:08

>poularne.

Tror du ikke, at du skal holde dig til at bytte rundt på prismærkerne i supermarkederne, det er vist mere dit niveau - Det med økonomi er vist ikke lige din boldgade - Husk at sætte de billige priser på noget der var dyrt.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-10-03 11:08

Jeg fik ikke rigtig fat i hvilken aktie jeg kunne tjene 15000% på 2 år. Er der nogen der kan hjælpe mig????????

Hvor langt kommer man med naivitet.

Ligner i øvrigt mange af de spam-mails man får.

ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 11:39

ramses... jeg ka' liiige se poularne med elefanthue og campingtoxido, snige sig rundt i Fakta og bytte, bytte købmand

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-10-03 11:59

Husk på når du skal på ferie sydpå, Ram, ikke at kvæste en eller anden sagesløs gadehandlende, der bræger: "Very pricy, only for you", ind i dit øre.

Gad vide om poularne slet ingen kommentar har?

Har vi ikke tidligere haft en masse igang om alt det der reklamelort, folk absolut skal lægge i tips?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 12:01

>CLAN.

>>elefanthue og campingtoxido<<

Ja man må jo tilpasse sig, så potentialet udnyttes bedst muligt

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 12:05

pink... i farven pink selvfølgelig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 12:10

>3773.

48 dg.*GGGGGG* Jeg har før revet en arm af en nærgående handlende, så de ka' bare komme. Jeg hader når de tar' fat i mig, og jeg garanterer dig for, det kan ses på mig

Jo du har ret i, at disse enerverende tips, hvor nogle Neoeinsteinium'er kan påvise at de har opfundet en supertallerken, der er dyb i begge sider, er til at brække sig over.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 12:20

Nu vil jeg tage en tur i DGI byen og svømme en tur.

Pst.... Jeg har regnet ud, at jeg bare skal smugle en literflaske vand med ud 50.000 gange - så har jeg til en (meget) lille pool derhjemme (de opdager det aldrig)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-10-03 12:44

-> Ram, husk nu at et legeme der nedsænkes i vand, fortrænger ....osv osv

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 31-10-03 19:03

Tak for svaret ellebye.

Manden er idiot.

Vi (jeg) lukker, så point'ne kan komme med i okt. trækningen

Mvh
Ram