/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger logon
Fra : dlynge
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 27-10-03 14:18

Jeg har WinXp og jeg ved at førhen da jeg kørte med winxp kunne messenger selv logge på når windows startede også hvis man startede qutlook express så startede også op med kontakt listen i adressekartotekket og det var kanont men det holdt det bare op med. Messenger starter op når jeg starter windows men jeg skal selv logge på og den kan aldrig huske bruger navn og password så det skal tastes ind hver gang, hvis man starter outlook sker der heller ikke noget og hvis man går ind i outlook og slår den til at den skal logge på messenger så lukker den for den der køre i process baren. Jeg har prøvet snart alt tror jeg, jeg har afinstalleret messenger 4.7 som jeg havde og installeret 6.1 men stadig det samme. Jeg undret mig lidt over at det der autohusk som explorer har ikke på noget tidpunkt er kommet, altså den hvor den kan huske ting man har skrevet før, jeg ved ikke om det er derfor den ikke rigtig kan huske noget men jeg kan ikke finde ud af at slå det til ihvertfald.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-03 14:23

Inde under funktioner >> indstillinger og generelt (msn messenger) Skal du sætte flueben i Tillad automatisk logon når du har forbindelse til internettet!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-03 14:41

Hejsa
Prøv følgende
Start din internet explorer
Klik på fanen funktioner
Vælg internetindstillinger
Vælg fanen indhold
Her går du ned og klikker på autofuldførelse
Her rydder du i første omgang ryd formularer-og ryd adgangskoder
Bagefter sørger du for at der er flueben i den der hedder-spørg om adgangskoder skal gemmes
Klik på ok
Lav så lige en genstart
Bagefter åbner du din messenger-log på med din brugernavn og kode-og husk at sætte et flueben i –log mig på automatisk
Når din messenger er åbnet-klikker du på fanen funktioner-vælg instillinger-vælg fanen instillinger-her skal du sætte et flueben-i den der hedder kør dette program når windows startes.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-03 14:52

Tillæg
Du skal lige huske når skiltet kommer frem om Windows skal huske din adgangskode-at du får sagt ja

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-10-03 19:13

Undskyld jeg bryder ind, men Briani tror du det også er fejlen (27-10-03 14:41) hos
Birgitta > http://www.kandu.dk/dk/spg/24908
Emesen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-03 20:42

Hejsa Emesen
Jeg har lige lagt en kommentar deromme til Birgitta
Mvh Og en forsat god aften
Brian